Ευχαριστημένη η Red Bull από την Renault

Ευχαριστημένη η Red Bull από την Renault

Μετά από καιρό, η Red Bull δηλώνει ευχαριστημένη από την πρόοδο της Renault. Κι αυτό είναι καλό, κυρίως για το κοινό της F1.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της Renault, Cyril Abiteboul, δήλωσε ότι μετά από καιρό έχει πάρει θετικό feedback από τον Helmut Marko, τον ειδικό σύμβουλο και δεξί χέρι του ιδιοκτήτη της Red Bull, Dietrich Mateschitz.

Ο
Marko ήταν ανέκαθεν αυστηρός με την Renault και πολύ καυστικός στα σχόλιά του. Ήταν αυτός που έριχνε διαρκώς λάδι στην φωτιά της περσινής διαμάχης των δύο εταιρειών, που οδήγησε στο προσωρινό, όπως αποδείχθηκε, διαζύγιό τους.

Αφού κανένα άλλο εργοστάσιο δεν προσφέρθηκε να προμηθεύσει την Red Bull με κινητήρες πρώτης γραμμής, η αυστριακή ομάδα στράφηκε ξανά στην Renault, την μονάδα της οποίας θα χρησιμοποιεί με τα σήματα της TAG Heuer.

Μετά από δύο περιόδους χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, η Renault δήλωσε ότι έχει κερδίσει περίπου μισό δευτερόλεπτο, άποψη με την οποία φαίνεται να συμφωνεί και η Red Bull. «Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος, το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο, η Red Bull είναι χαρούμενη», δήλωσε με ανακούφιση ο Abiteboul της Renault. «Για πρώτη φορά μετά από πολύ καιρό έχω θετικό feedback από τον Helmut Marko, οπότε η ζωή είναι ωραία. Αλλά δεν θεωρώ τίποτα δεδομένο», κατέληξε.

Θετική εικόνα για την εξέλιξη της μονάδας της Renault φαίνεται να έχει και ο Dietrich Mateschitz. «Παρότι ο κινητήρας είναι κατά βάση ο ίδιος με πέρσι, έχω την αίσθηση ότι η Renault πιέζει περισσότερο φέτος, προς την σωστή κατεύθυνση, με υπεύθυνους ανθρώπους στις θέσεις κλειδιά», δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της Red Bull. «Δείχνουν πάθος, επαγγελματισμό και ισχυρή επιθυμία να πετύχουν».

«Τρέφω μεγάλο σεβασμό για την Red Bull και την διάθεσή τους να κυνηγούν την απόδοση με κάθε κόστος σε οικονομικό ή πολιτικό επίπεδο» δήλωσε από την μεριά του ο Abiteboul. «Όταν αποφασίσαμε να συνεχίσουμε την συνεργασία ήμουν πεπεισμένος ότι θα βγει σε καλό και για τους δυο μας. Αλλά το κάναμε με την εξής λογική: Κάνετε το σασί και το κάνετε τέλεια. Ε, αφήστε μας να κάνουμε τον κινητήρα. Περάσαμε μια άσχημη φάση, αλλά γενικά είναι κάτι που έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να το κάνουμε καλά».

Η Red Bull, προκειμένου να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, είχε αποφασίσει να διαφοροποιηθεί σε διάφορα εξαρτήματα από τις άλλες ομάδες που προμήθευε η Renault και τα τελευταία χρόνια σχεδίαζε και κατασκεύαζε μόνη της κάποια τμήματα της κινητήριας μονάδας. Ο Abiteboul αναφέρθηκε στο θέμα, χαρακτηρίζοντάς το «πονοκέφαλο».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube