Η Renault αποκαλύπτει τις «θεμελιακές» αλλαγές στον κινητήρα F1 του 2015

Η Renault αποκαλύπτει τις «θεμελιακές» αλλαγές στον κινητήρα F1 του 2015

Η Renault ολοκλήρωσε μια «εκ θεμελίων» αναθεώρηση του κινητήρα της για το 2015, στην προσπάθειά της να βοηθήσει τη Red Bull να συναγωνιστεί τη Mercedes.

Λίγες μέρες πριν τις πρώτες χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, στη Jerez την ερχόμενη Κυριακή, η Renault αποκάλυψε λεπτομέρειες για την έκταση των βελτιώσεων.

Ο γενικός διευθυντής, Cyril Abiteboul, δήλωσε: «Γνωρίζαμε τι έπρεπε να κάνουμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα και ξέρουμε τι πετύχαμε.

«Πιστεύουμε ότι έχουμε κάνει ένα πολύ μεγάλο βήμα εμπρός σε επιδόσεις και θα είμαστε και πιο αξιόπιστοι.

«Δεν ξέρουμε πού θα βρίσκονται οι άλλοι. Μπορεί να μην απαλείψαμε όλες τις διαφορές μας με αυτούς, αλλά είμαστε σίγουροι ότι κάναμε πολλά για να κλείσουμε την περσινή ψαλίδα.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ «ΣΤΟΙΧΕΙΑ» ΕΞΕΛΙΞΗΣ

Οι κατασκευαστές κινητήρων επιτρέπεται να αλλάξουν έως και το 48% της μονάδας ισχύος τους για φέτος, και οι μετατροπές μπορεί να γίνουν οποτεδήποτε μέσα στη χρονιά.

Η Renault λέει ότι για τον πρώτο αγώνα έχει ήδη χρησιμοποιήσει τα περισσότερα από τα 32 «στοιχεία εξέλιξης» που είχε στη διάθεσή της, αλλά έχει κρατήσει και μερικά για αργότερα.

Ο τεχνικός επικεφαλής Rob White δήλωσε: «Κάναμε κάποιες θεμελιακές αλλαγές για να κερδίσουμε σε επιδόσεις και αξιοπιστία. Αναβαθμίσαμε κάθε σύστημα και υποσύστημα, δίνοντας προτεραιότητα στα στοιχεία που θα βελτιώσουν περισσότερο τις επιδόσεις.

«Οι βασικές αλλαγές αφορούν στον κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), στον στροβιλοσυμπιεστή και στην μπαταρία.

«Ο ICE θα έχει νέους θαλάμους καύσης, νέου τύπου σύστημα εξαγωγής και μεταβλητού μήκους αυλούς εισαγωγής, όπως επιτρέπουν οι κανονισμοί.

«Ο συμπιεστής είναι πιο αποδοτικός και τα συστήματα ανάκτησης ενέργειας μπορούν να ανταποκριθούν σε πιο εντατική χρήση.

«Η μονάδα του 2014 ήταν ήδη καλή στη θέση του κέντρου βάρους, όμως νοικοκυρέψαμε τη χωροταξία ώστε να διευκολύνουμε την ενσωμάτωση στο σασί.

«Επιπλέον, πολλά συστήματα και λειτουργίες έχουν ορθολογικοποιηθεί και απλοποιηθεί ώστε να διευκολύνουν το έργο ακόμη περισσότερο.

«Με δυο λόγια, υπάρχουν πολύ λίγα εξαρτήματα που έχουν μείνει τα ίδια από το 2014».

Ο διευθυντής λειτουργιών πίστας, Remi Taffin, πρόσθεσε: «Δεν θα μπούμε σε λεπτομέρειες για κάθε εξάρτημα που αλλάξαμε, αλλά θα πάμε στη Μελβούρνη με ένα κινητήρα πολύ διαφορετικό από τον περσινό».

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Η Renault αναδιάρθρωσε και το τεχνικό της προσωπικό.

Ο White διορίστηκε τεχνικός διευθυντής και θα συνεργάζεται με τον πρώην διευθυντή παραγωγής Jean-Paul Gousset, που είναι τώρα διευθυντής οργάνωσης επιδόσεων.

Δημιουργήθηκε επίσης ένα νέο τμήμα εξέλιξης, με επικεφαλής τον Naoki Tokunaga, που θα στοχεύει στη μεγιστοποίηση των επιδόσεων και της αξιοπιστίας σε όλες τις ομάδες.

Ο Taffin θα αναλάβει έναν διευρυμένο ρόλο, που θα περιλαμβάνει και την επίβλεψη του εργοστασίου.

Ο Abiteboul εξηγεί: «Η F1 προχωρεί συνεχώς μπροστά με πολύ γρήγορο ρυθμό. Το σπορ εξελίσσεται, η τεχνολογία εξελίσσεται και ο ανταγωνισμός ποτέ δεν κοιμάται, οπότε το Viry πρέπει να εξελίσσεται με τον ίδιο ρυθμό.

«Το Viry χρειαζόταν φρεσκάρισμα. Δεν πάσχαμε από έλλειψη πόρων ή χρημάτων το 2014, απλά οι πόροι δεν συγκεντρώθηκαν εγκαίρως και δεν χρησιμοποιήθηκαν με τον βέλτιστο τρόπο».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube