Η Red Bull σνομπάρει την αναβάθμιση της Renault, ενώ ο Ecclestone απειλεί

Η Red Bull σνομπάρει την αναβάθμιση της Renault, ενώ ο Ecclestone απειλεί

Η Renault εξαντλεί όλα τα περιθώρια εξέλιξης, αλλά η Red Bull είναι δύσπιστη αν η αναβάθμιση αξίζει τις ποινές που συνεπάγεται η χρήση του νέου κινητήρα.

Στην Red Bull εμφανίζονται δύσπιστοι για το κατά πόσο αξίζει η νέα μονάδα της Renault την ποινή 10 θέσεων στο γκριντ που συνεπάγεται η χρήση της. Οι Γάλλοι χρησιμοποίησαν όλες τις «μάρκες» που τους είχαν απομείνει για την εξέλιξη του κινητήρα στην διάρκεια της σεζόν. Μιλούν μάλιστα για μια σημαντική αναβάθμιση, εστιασμένη στην αύξηση της ιπποδύναμης και όχι στην αξιοπιστία ή στην οδηγησιμότητα, όπως σε προηγούμενες φάσεις της εξέλιξης.



«Δεν είμαι σίγουρος ότι θα την χρησιμοποιήσουμε», δηλώνει ο Ricciardo. «Δεν είμαι σίγουρος ότι η αύξηση στην ιπποδύναμη που υπόσχεται η Renault μπορεί να αντισταθμίσει το μειονέκτημα να ξεκινήσουμε από την ουρά του γκριντ. Αυτό καταλαβαίνω από τα δεδομένα του δυναμομέτρου που μας παρουσίασαν. Αύριο θα πάρουμε την τελική απόφαση, αλλά αυτή τη στιγμή δεν βλέπω να προχωράμε».
Στο μεταξύ, και από την Toro Rosso ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται να  χρησιμοποιούσουν το νέο κινητήρα Renault ως το τέλος της σεζόν. «Η πίστα του Austin έχει μεγάλες ευθείες, που μας δυσκολεύουν. Αλλά δεν είναι και η χειρότερη για εμάς. Πάνω κάτω ίδια είναι η κατάσταση στο Μεξικό και στο Άμπου Ντάμπι. Άρα δεν υπάρχει λόγος αν τον χρησιμοποιήσουμε», δήλωσε ο Sainz.

Τι λέει το DRIVE
Το θέμα είναι πολύπλοκο. Η Renault ακόμη ψάχνεται για το αν θα προχωρήσει το σχέδιο εξαγοράς της Lotus. Οι δύο πλευρές έχουν υπογράψει ένα προσχέδιο συμφωνίας, αλλά τίποτα οριστικό. Λέγεται ότι ο CEO της Renault, Carlos Ghosn, για να δώσει την τελική έγκριση ώστε η γαλλική φίρμα να επιστρέψει με την δική της ομάδα θέλει να έχει χειροπιαστές εγγυήσεις ότι ο κινητήρας είναι σοβαρά βελτιωμένος και ότι η ψαλίδα με τον ανταγωνισμό έχει κλείσει σημαντικά. Για να λάβει τέτοιου είδους εγγυήσεις από τους μηχανολόγους του όμως, θα πρέπει το νέο μοτέρ να δοκιμαστεί στην πράξη σε ένα καλό μονοθέσιο. Δηλαδή στις Red Bull.


      
Η Red Bull από την άλλη ίσως να μην θέλει να προσφέρει στην Renault αυτού του είδους τις υπηρεσίες, χωρίς ανταλλάγματα. Μετά τις εκατέρωθεν ανακοινώσεις που αφορούσαν στον άσχημο μεταξύ τους χωρισμό, Renault και Red Bull βρίσκονται και πάλι σε διαπραγματεύσεις σχετικά με την πιθανότητα συνεργασίας το 2016. Με την Red Bull να βρίσκεται σε αδιέξοδο, καθώς αντίθετα με ό,τι νόμιζαν ο Mateschitz και ο Marko δεν σφάζονται στα πόδια της τα εργοστάσια για να την προμηθεύσουν με τον ανταγωνιστικό κινητήρα που θα ήθελε.



Την ίδια ώρα, ο Ecclestone σκληραίνει την στάση του, προσπαθώντας να πιέσει προς μία λύση. Ενώ πριν λίγες εβδομάδες δήλωνε ότι το θέμα της Red Bull έχει «τακτοποιηθεί», από χθες στην Αμερική δηλώνει ότι θα σύρει την αυστριακή ομάδα στα δικαστήρια. Υπενθυμίζεται ότι η Red Bull είναι η μόνη ομάδα που μαζί με την Ferrari είχε υπογράψει ειδική συμφωνία με τον Bernie, σύμφωνα με την οποία λαμβάνει επιπλέον χρήματα από τα τηλεοπτικά και εμπορικά δικαιώματα, με την δέσμευση να αγωνίζεται ως το 2020 τουλάχιστον.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube