Δοκιμές, Βαρκελώνη: Τέλος για φέτος, με τον Vettel μπροστά

Δοκιμές, Βαρκελώνη: Τέλος για φέτος, με τον Vettel μπροστά

Ο Sebastian Vettel και η Ferrari έκλεισαν τις χειμερινές δοκιμές όπως τις είχαν ξεκινήσει: με τον καλύτερο χρόνο.

Από τις τέσσερις μέρες δοκιμών που έκανε με την SF16-H, o Vettel ήταν ο ταχύτερος τις τρεις. Με τον team-mate του, τον Kimi Raikkonen, πρώτο άλλες δύο μέρες, η Scuderia κυριάρχησε τις πέντε από τις οκτώ μέρες των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης.

Σήμερα Παρασκευή το πρωί, τελευταία μέρα των δοκιμών, το 1’ 22” 852 πού πέτυχε ο Vettel είναι ο καλύτερος χρόνος που σημειώθηκε με τα Pirelli super-soft και τα δύο τετραήμερα.

Το απόγευμα ο Γερμανός έκανε μια πλήρη προσομοίωση αγώνα, συμπληρώνοντας συνολικά 142 γύρους, τους περισσότερους από κάθε άλλον σήμερα.

Ο Vettel ήταν τελικά 0,282” μπροστά από τον δεύτερο, που ήταν σήμερα ο Carlos Sainz με την Toro Rosso. To 1’ 23” 134 που πέτυχε ο Ισπανός το πρωί ήταν όμως με τα νέα, ακόμα πιο μαλακά ultra-soft λάστιχα.

O Felipe Massa ανέβηκε από τη 10η θέση που ήταν σήμερα το πρωί, στην , σημειώνοντας ένα χρόνο 0,792” πίσω από αυτόν του Vettel, με τα ίδια (super-soft) λάστιχα.

Τα ίδια λάστιχα χρησιμοποίησε και ο Sergio Perez για να κάνει με τη Force India, επίσης το πρωί, τον 4ο σημερινό χρόνο, 0,889” πίσω από τον πρώτο.

Ο Lewis Hamilton, στις τελευταίες του χειμερινές δοκιμές σήμερα το πρωί, δεν είχε την ευκαιρία να πιέσει τη Mercedes στο όριο, όπως ήλπιζε, αφού η ομάδα επέλεξε να κρατήσει κλειστά τα χαρτιά της, φορώντας στο μονοθέσιο τα μεσαία (medium) Pirelli.

Στο τέλος του 638ου φετινού γύρου δοκιμών του, μάλιστα, ο Βρετανός έμεινε από πρόβλημα στη μετάδοση, το οποίο καθυστέρησε και τις δοκιμές του Nico Rosberg το απόγευμα.

Ο Hamilton ήταν τελικά 5ος σήμερα, με τον Rosberg τελευταίο, στη 13η θέση, αφού και αυτός χρησιμοποίησε αποκλειστικά τα medium λάστιχα.

Πάντως ο Rosberg κατάφερε να κάνει 70 γύρους σήμερα, καθώς αφοσιώθηκε σε δοκιμές με πολύ καύσιμο. Ο καλύτερος χρόνος του ήταν 4,599” πίσω από αυτόν του Vettel.

O Daniel Ricciardo ήταν 6ος με τα soft λάστιχα τη Red Bull, μπροστά από τον Jenson Button που ήταν και πάλι σχεδόν 2” πίσω από τον πρώτο, παρότι ο γρήγορος γύρος του έγινε με τα ultra-soft λάστιχα.

Ο Jolyon Palmer είχε ξανά προβλήματα, την τελευταία μέρα δοκιμών του. Ένα υδραυλικό πρόβλημα στη Renault τον περιόρισε σε 31 μόνο γύρους το πρωί, αλλά το απόγευμα έκανε άλλους 59 και τον 8ο καλύτερο χρόνο της ημέρας, με τα super-soft λάστιχα.

Ο Marcus Ericsson (Sauber) ήταν 9ος με τα soft λάστιχα, 2,1” πίσω από τον Vettel και μόλις μπροστά από τους δύο οδηγούς της Haas. O Romain Grosjean συμπλήρωσε 66 γύρους σήμερα το πρωί, αφού είχε χθες ταλαιπωρηθεί από τα ηλεκτρονικά (by-wire) φρένα. Ο Esteban Gutierrez κατάφερε να κάνει μόνο 25 γύρους το απόγευμα και ο γρήγορος γύρος του με τα super-soft ήταν 0,167” πίσω από αυτόν του Grosjean με τα soft.

Μηχανικά προβλήματα της Manor περιόρισαν το πρωί τον Rio Haryanto σε ένα μόνο γύρο εγκατάστασης, αλλά ο Iνδονήσιος ρούκι κατάφερε να κάνει 57 γύρους το απόγευμα. Ο πιο γρήγορος από αυτούς όμως ήταν 3” από την κορυφή, παρότι έγινε με τα ultra-soft λάστιχα.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΕΞΕΛΙΞΗΣ:

Θ.

Οδηγός

Μονοθέσιο

Χρόνος

Διαφ.

Γύροι

1

Sebastian Vettel

Ferrari

1m22.852s

-

142

2

Carlos Sainz

Toro Rosso/Ferrari

1m23.134s

0.282s

133

3

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1m23.644s

0.792s

129

4

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1m23.721s

0.869s

60

5

Lewis Hamilton

Mercedes

1m24.133s

1.281s

69

6

Daniel Ricciardo

Red Bull/TAG Heuer

1m24.427s

1.575s

123

7

Jenson Button

McLaren/Honda

1m24.714s

1.862s

121

8

Jolyon Palmer

Renault

1m24.859s

2.007s

90

9

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1m25.031s

2.179s

132

10

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1m25.255s

2.403s

66

11

Esteban Gutierrez

Haas/Ferrari

1m25.422s

2.570s

25

12

Rio Haryanto

Manor/Mercedes

1m25.899s

3.047s

58

13

Nico Rosberg

Mercedes

1m26.140s

3.288s

70

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube