Δοκιμές, Βαρκελώνη: Ταχύτερος ο Vettel, προβλήματα για τον Hamilton

Δοκιμές, Βαρκελώνη: Ταχύτερος ο Vettel, προβλήματα για τον Hamilton

Ο Vettel έκανε τον καλύτερο χρόνο με τα super-soft λάστιχα, ενώ ο Hamilton είχε πρόβλημα με τη μετάδοση.

Όπως ο Raikkonen χθες, έτσι και ο Vettel σήμερα το πρωί ξεκίνησε με ένα γύρο εγκατάστασης, δοκιμάζοντας το σύστημα προστασίας “halo” που ως τώρα έχει διχάσει τις γνώμες των οδηγών.

Ο Vettel συνέχισε κανονικά τις δοκιμές, σημειώνοντας ένα χρόνο 1’ 22” 852 με τα πολύ μαλακά (super-soft) Pirelli, ο οποίος είναι μόλις 0,087” πίσω από τον απόλυτο μέχρι στιγμής χρόνο των φετινών δοκιμών, που έχει πετύχει ο Raikkonen με τα νέα, εξαιρετικά μαλακά (ultra-soft) λάστιχα.

Λίγο αργότερα ο Vettel ξεκίνησε ένα γύρο με τα ultra-soft και έκανε τον καλύτερο χρόνο στον πρώτο τομέα χρονομέτρησης της πίστας, αλλά εγκατέλειψε την προσπάθεια.

Πιο κοντά απ’ όλους στον Vettel σήμερα το πρωί ήταν ο Carlos Sainz με την Toro Rosso, που πλησίασε τη Ferrari του Γερμανού στα 0,282” αλλά με τα ultra-soft λάστιχα.

Αντίθετα, ο Sergio Perez φόρεσε στη Force India τα ίδια λάστιχα με τον Vettel, τα super-soft, και ήταν 3ος, 0,889” πίσω από τη Ferrari.

Ο Hamilton, που είχε δηλώσει χθες Πέμπτη ότι ήλπιζε να οδηγήσει τη Mercedes «στην κόψη του ξυραφιού» για να δει πόσο γρήγορα μπορεί να πάει –αφού είχε κάνει σχεδόν όλες τις δοκιμές με τα μεσαία (medium) λάστιχα– δεν είδε την επιθυμία του να εκπληρώνεται.

Ο Βρετανός, στις τελευταίες του δοκιμές εξέλιξης πριν την αγωνιστική σεζόν (αφού το απόγευμα θα οδηγήσει ο Rosberg), χρησιμοποίησε και πάλι αποκλειστικά τα μεσαία Pirelli, με τα οποία σημείωσε ένα χρόνο 1,281” πίσω από εκείνον του Vettel.

Στο τέλος του 68ου γύρου δοκιμών του Hamilton, η μέχρι τώρα «άθραυστη» Mercedes W07 έκανε έναν ασυνήθιστο θόρυβο και ο Βρετανός σταμάτησε στην άκρη της πίστας, λίγο μετά την έξοδο των pits, με αποτέλεσμα να βγει κόκκινη σημαία.

Ο Daniel Ricciardo (Red Bull) ήταν σήμερα το πρωί 5ος με τα απλά μαλακά (soft) λάστιχα, ενώ ο Jenson Button ήταν μόλις 6ος και 1,862” από την κορυφή, παρότι φορούσε τα ultra-soft.

O Button ξεκίνησε την ημέρα με μια σειρά γύρους εγκατάστασης, έχοντας αεροδυναμικές «σχάρες» πάνω στην MP4-31 καθώς η ομάδα δούλεψε πάνω στην αεροδυναμική του μονοθεσίου.

Ο Jolyon Palmer ανέβηκε προς το τέλος των δοκιμών στην 7η θέση χάρη σε ένα γύρο με τα super-soft λάστιχα, περνώντας τους Marcus Ericsson (Sauber) και Romain Grosjean (Haas) που είχαν πετύχει τους χρόνους τους με τα soft.

Ο Felipe Massa (Williams) χρησιμοποίησε τα λάστιχα με τη medium γόμα και ήταν 3” πίσω από τον Vettel, ενώ ο Ryo Haryanto είχε μηχανικό πρόβλημα στη Manor και κατάφερε να κάνει στο τέλος ένα μόνο γύρο εγκατάστασης, χωρίς να χρονομετρηθεί.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΜΕΡΑΣ ΔΟΚΙΜΩΝ ΕΞΕΛΙΞΗΣ:

Θ.

Οδηγός

Μονοθέσιο

Χρόνος

Διαφ.

Γύροι

1

Sebastian Vettel

Ferrari

1’ 22,852

-

54

2

Carlos Sainz

Toro Rosso/Ferrari

1’ 23,134

0,282”

57

3

Sergio Perez

Force India/Mercedes

1’ 23,721

0,869”

44

4

Lewis Hamilton

Mercedes

1’ 24,133

1,281”

68

5

Daniel Ricciardo

Red Bull/TAG Heuer

1’ 24,427

1,575”

61

6

Jenson Button

McLaren/Honda

1’ 24,714

1,862”

58

7

Jolyon Palmer

Renault

1’ 24,859

2,007”

31

8

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

1’ 25,031

2,179”

57

9

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

1’ 25,255

2,403”

53

10

Felipe Massa

Williams/Mercedes

1’ 25,696

2,844”

63

-

Rio Haryanto

Manor/Mercedes

-

-

1

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube