Δοκιμές, Βαρκελώνη: Ο Raikkonen πρώτος, αφού δοκίμασε το “halo”

Δοκιμές, Βαρκελώνη: Ο Raikkonen πρώτος, αφού δοκίμασε το “halo”

O Kimi Raikkonen έκανε τον καλύτερο χρόνο σήμερα το πρωί, αφού δοκίμασε την προτεινόμενη κατασκευή προστασίας του οδηγού.

Ο Kimi Raikkonen ήταν ο πρωταγωνιστής σήμερα το πρωί στις δοκιμές εξέλιξης, αφού σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και δοκίμασε και την κατασκευή προστασίας του οδηγού από ιπτάμενα αντικείμενα, γνωστή ως “halo” (φωτοστέφανο).

Ο Φιλανδός έγινε το κέντρο της προσοχής όταν βγήκε στην πίστα αμέσως μόλις άνοιξε το pit-lane, με το halo προσαρμοσμένο στο κόκπιτ της Ferrari του. Έκανε μόνο ένα γύρο, βασικά για να αξιολογήσει την ορατότητα, δηλώνοντας μετά ότι «η πρώτη εντύπωση από την ορατότητα είναι θετική, η κατασκευή δεν εμποδίζει».

Η Ferrari δήλωσε ότι η κατασκευή ήταν ένα αρχικό πρωτότυπο που έφτιαξε η ίδια και είναι «αρκετά κοντά» σε αυτό που περιμένει να θεσπιστεί τελικά. Επειδή το συγκεκριμένο halo ήταν προσωρινό, δεν είχε στροφείς (μεντεσέδες) για να ανοίγει, οπότε ο Raikkonen δυσκολεύτηκε φανερά να μπει και να βγει από το κόκπιτ.

Η FIA δηλώνει πως στις εξαντλητικές δοκιμές που πραγματοποίησε εκτοξεύοντας τροχούς στο halo, η κατασκευή «ήταν πολύ εντυπωσιακή… παρέχει προστασία από όλες τις γωνίες… απορροφάται μια τεράστια ποσότητα ενέργειας και ο τροχός αλλάζει επιτυχώς κατεύθυνση».

Τα πρωτότυπο halo της FIA πάντως ήταν φτιαγμένο από ατσάλι, ενώ αυτό της Ferrari από ανθρακόνημα.

Ο Raikkonen ταχύτερος όλων μέχρι στιγμής
Μετά από ένα μικρό πρόβλημα υπερθέρμανσης λόγω δυσλειτουργίας αισθητήρα, ο Raikkonen ξαναβγήκε στην πίστα και πέτυχε τον καλύτερο χρόνο μέχρι στιγμής στις 7 ημέρες των δοκιμών.

Η Ferrari φόρεσε ένα σετ από τα νέα, ultra-soft λάστιχα στην SF16-H και ο Φιλανδός γύρισε την πίστα σε χρόνο 1’ 22” 765, επισκιάζοντας την προηγούμενη καλύτερη επίδοση, που είχε πετύχει ο Vettel (με τα ίδια λάστιχα) κατά 0,045”.

Νωρίτερα, ο Raikkonen είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο και με τα λίγο σκληρότερα super-soft λάστιχα, σημειώνοντας 1’ 23” 009 και βελτιώνοντας την προηγούμενη καλύτερη επίδοση, αυτή του Rosberg, κατά 0,013”.

Οι τρεις ταχύτεροι σήμερα το πρωί φορούσαν όλοι τα ultra-soft, με τον Nico Hulkenberg (Force India) δεύτερο, 0,486” πίσω από τον Raikkonen και 0,131” μπροστά από τον Max Verstappen (Toro Rosso).

O Rosberg ήταν μόλις 4ος σήμερα το πρωί, 1,361” πίσω από τον Raikkonen, αλλά με τα medium λάστιχα στη Mercedes του. Ο Γερμανός όμως έκανε και πάλι τους περισσότερους γύρους, 81, πριν παραδώσει το μονοθέσιο για το απόγευμα στον Lewis Hamilton.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube