Δοκιμές, Βαρκελώνη: Ο Raikkonen πρώτος, αφού δοκίμασε το “halo”
O Kimi Raikkonen έκανε τον καλύτερο χρόνο σήμερα το πρωί, αφού δοκίμασε την προτεινόμενη κατασκευή προστασίας του οδηγού.
Ο Kimi Raikkonen ήταν ο πρωταγωνιστής σήμερα το πρωί στις δοκιμές εξέλιξης, αφού σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και δοκίμασε και την κατασκευή προστασίας του οδηγού από ιπτάμενα αντικείμενα, γνωστή ως “halo” (φωτοστέφανο).
Ο Φιλανδός έγινε το κέντρο της προσοχής όταν βγήκε στην πίστα αμέσως μόλις άνοιξε το pit-lane, με το halo προσαρμοσμένο στο κόκπιτ της Ferrari του. Έκανε μόνο ένα γύρο, βασικά για να αξιολογήσει την ορατότητα, δηλώνοντας μετά ότι «η πρώτη εντύπωση από την ορατότητα είναι θετική, η κατασκευή δεν εμποδίζει».
Η Ferrari δήλωσε ότι η κατασκευή ήταν ένα αρχικό πρωτότυπο που έφτιαξε η ίδια και είναι «αρκετά κοντά» σε αυτό που περιμένει να θεσπιστεί τελικά. Επειδή το συγκεκριμένο halo ήταν προσωρινό, δεν είχε στροφείς (μεντεσέδες) για να ανοίγει, οπότε ο Raikkonen δυσκολεύτηκε φανερά να μπει και να βγει από το κόκπιτ.
Η FIA δηλώνει πως στις εξαντλητικές δοκιμές που πραγματοποίησε εκτοξεύοντας τροχούς στο halo, η κατασκευή «ήταν πολύ εντυπωσιακή… παρέχει προστασία από όλες τις γωνίες… απορροφάται μια τεράστια ποσότητα ενέργειας και ο τροχός αλλάζει επιτυχώς κατεύθυνση».
Τα πρωτότυπο halo της FIA πάντως ήταν φτιαγμένο από ατσάλι, ενώ αυτό της Ferrari από ανθρακόνημα.
Ο Raikkonen ταχύτερος όλων μέχρι στιγμής
Μετά από ένα μικρό πρόβλημα υπερθέρμανσης λόγω δυσλειτουργίας αισθητήρα, ο Raikkonen ξαναβγήκε στην πίστα και πέτυχε τον καλύτερο χρόνο μέχρι στιγμής στις 7 ημέρες των δοκιμών.
Η Ferrari φόρεσε ένα σετ από τα νέα, ultra-soft λάστιχα στην SF16-H και ο Φιλανδός γύρισε την πίστα σε χρόνο 1’ 22” 765, επισκιάζοντας την προηγούμενη καλύτερη επίδοση, που είχε πετύχει ο Vettel (με τα ίδια λάστιχα) κατά 0,045”.
Νωρίτερα, ο Raikkonen είχε κάνει τον καλύτερο χρόνο και με τα λίγο σκληρότερα super-soft λάστιχα, σημειώνοντας 1’ 23” 009 και βελτιώνοντας την προηγούμενη καλύτερη επίδοση, αυτή του Rosberg, κατά 0,013”.
Οι τρεις ταχύτεροι σήμερα το πρωί φορούσαν όλοι τα ultra-soft, με τον Nico Hulkenberg (Force India) δεύτερο, 0,486” πίσω από τον Raikkonen και 0,131” μπροστά από τον Max Verstappen (Toro Rosso).
O Rosberg ήταν μόλις 4ος σήμερα το πρωί, 1,361” πίσω από τον Raikkonen, αλλά με τα medium λάστιχα στη Mercedes του. Ο Γερμανός όμως έκανε και πάλι τους περισσότερους γύρους, 81, πριν παραδώσει το μονοθέσιο για το απόγευμα στον Lewis Hamilton.