Δοκιμές, Βαρκελώνη: Ο Räikkönen παραμένει μπροστά

Δοκιμές, Βαρκελώνη: Ο Räikkönen παραμένει μπροστά

Ο χρόνος που πέτυχε ο Φιλανδός το πρωί με τη Ferrari παραμένει ο καλύτερος μέχρι στιγμής στις δοκιμές εξέλιξης του 2016.

Η Ferrari κλιμάκωσε την προετοιμασία της για τη νέα αγωνιστική σεζόν, με τον Räikkönen να κάνει τον απολύτως καλύτερο χρόνο το πρωί και να συμπληρώνει μια προσομοίωση αγώνα το απόγευμα.

Ο Φιλανδός, αφού δοκίμασε νωρίς το πρωί το σύστημα “halo” προστασίας του οδηγού στο κόκπιτ, που θα γίνει υποχρεωτικό το 2017, στη συνέχεια έκανε ένα γύρο σε 1’ 22” 765 με τα εξαιρετικά μαλακά (ultra-soft) Pirelli, ο οποίος ήταν 0,045” καλύτερος από το μέχρι σήμερα σημείο αναφοράς του Vettel με τα ίδια λάστιχα.

Το απόγευμα, ο Räikkönen έκανε με την SF16-H μια πλήρη προσομοίωση του Ισπανικού Grand Prix, γυρνώντας την πίστα της Catalunya 66 φορές. Οι χρόνοι του ήταν ανταγωνιστικοί σε σχέση με αυτούς που είχαν κάνει οι οδηγοί της Mercedes στις δικές τους προσομοιώσεις, ο Hamilton την Τρίτη και ο Rosberg την Τετάρτη.

Η προσομοίωση του Raikkonen διακόπηκε για λίγο όταν βγήκε κόκκινη σημαία μετά από μια έξοδο του Romain Grosjean (Haas) στην αμμοπαγίδα. Ο Γάλλος βγήκε τρεις φορές σήμερα και η τελευταία του έξοδος σήμανε το τέλος των δοκιμών, 6 λεπτά πριν την προγραμματισμένη τους λήξη.

Αν και ο Raikkonen ήταν άνετα πρώτος σήμερα, ο Felipe Massa με τη Williams ήταν μόνο 0,428” πίσω του, φορώντας τα μαλακά (soft) λάστιχα. Ο Βραζιλιάνος ήταν μπροστά από δύο οδηγούς με ultra-soft, τον Nico Hulkenberg (Force India) και τον Max Verstappen (Toro Rosso).

O Verstappen έκανε τους περισσότερους γύρους σήμερα, 159 – περισσότερους από όσους έκαναν και οι δύο οδηγοί της Mercedes μαζί, ο Rosberg το πρωί και ο Hamilton το απόγευμα (συνολικά 144).

Ο Rosberg ξεκίνησε το πρωί από ένα βασικό στήσιμο και αξιολόγησε διάφορες ρυθμίσεις του μονοθεσίου του, συμπληρώνοντας 81 γύρους πριν δώσει τη σκυτάλη στον Hamilton για το απόγευμα. Ο Γερμανός ήταν τελικά 5ος σε χρόνο, 1,3” πίσω από τον Raikkonen, ενώ ο Βρετανός κατέληξε 11ος, 3,7” πίσω. Και οι δύο όμως φορούσαν τα λάστιχα με τη μεσαία (medium) γόμα.

Ανάμεσα στις δύο Mercedes ήταν ο Felipe Nasr (Sauber), 2” από την κορυφή με τα soft, και πολύ κοντά του ήταν ο Fernando Alonso (McLaren) με τα super-soft. Ο Ισπανός έκανε και αυτός προσομοίωση αγώνα με πολύ καύσιμο, ενώ δοκίμασε για λίγο και τα ultra-soft λάστιχα.

Ο Pascal Wehrlein πέτυχε τον καλύτερο μέχρι στιγμής χρόνο για τη Manor, με τα ultra-soft. Ο νεαρός Γερμανός ήταν 2,148” πίσω από τον Raikkonen, αλλά 0,2” μπροστά από τον Daniil Kvyat (Red Bull με soft) που ήταν σήμερα 9ος.

Ο Jolyon Palmer κατάφερε επιτέλους να γράψει κάποια χιλιόμετρα με τη Renault το απόγευμα, αφού είχε κάνει μόνο 26 γύρους το πρωί και 79 στις δύο του ημέρες δοκιμών την προηγούμενη εβδομάδα, που ήταν όλο προβλήματα. Ο Άγγλος συμπλήρωσε το απόγευμα 98 γύρους, με τον καλύτερο σε 1’ 26” 224, χρόνο που ήταν αρκετός για να περάσει τον Hamilton.

Ο Grosjean ήταν σήμερα τελευταίος σε χρόνο, αλλά παρά τις τρεις εξόδους του, κατάφερε να συμπληρώσει 98 γύρους με τη Haas – ενώ ο Gutierrez είχε κάνει μόνο έναν χθες.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube