Δοκιμές, Βαρκελώνη: Η Mercedes δείχνει τα δόντια της

Δοκιμές, Βαρκελώνη: Η Mercedes δείχνει τα δόντια της

Η Mercedes φόρεσε για πρώτη φορά μαλακά λάστιχα και ο Nico Rosberg ήταν άνετα ο ταχύτερος το πρώτο πρωινό των δεύτερων δοκιμών.

Η πρωταθλήτρια ομάδα της Mercedes είχε επιλέξει να μη χρησιμοποιήσει μαλακά λάστιχα στις πρώτες δοκιμές εξέλιξης της Βαρκελώνης, την περασμένη εβδομάδα, καθώς επικεντρώθηκε στην κάλυψη 675 γύρων για να δοκιμάσει την αξιοπιστία του μονοθεσίου της.

Όμως το πρώτο πρωινό των δεύτερων χειμερινών δοκιμών, σήμερα στη Βαρκελώνη, ο Rosberg φόρεσε ένα σετ μαλακών (soft) Pirelli, 45 λεπτά πριν τη μεσημεριανή διακοπή, και πέτυχε χρόνο 1’ 23” 022.

Ο χρόνος αυτός είναι περίπου 2 δέκατα πιο αργός από τον καλύτερο της περασμένης εβδομάδας, που τον είχε πετύχει ο Sebastian Vettel με τη Ferrari, αλλά φορώντας τα εξαιρετικά μαλακά (άρα και πιο γρήγορα) ultra-soft λάστιχα.

O Kimi Raikkonen ήταν πιο κοντά απ’ όλους στον Rosberg σήμερα, αλλά 1,814” πίσω από τον Γερμανό της Mercedes, καθώς η Ferrari φορούσε τα μεσαία (medium) λάστιχα.

Ο Rosberg, που θα παραδώσει το απόγευμα το μονοθέσιο στον Lewis Hamilton, ήταν και πάλι αυτός που συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους, 82 τον αριθμό και σχεδόν δυο φορές όσους κατάφερε να κάνει ο Raikkonen.

Ο Fernando Alonso ήταν ο μόνος πέρα από τον Rosberg που φόρεσε σήμερα μαλακά λάστιχα, σημειώνοντας τον 3ο καλύτερο χρόνο, αλλά 2,230” πίσω από τη Mercedes.

H McLaren εστίασε στην οδηγησιμότητα και τη χαρτογράφηση του κινητήρα Honda για να ταιριάζει στο μονοθέσιο, συμπληρώνοντας 50 γύρους. Ο Alonso ήταν ο υπεύθυνος για τη μόνη κόκκινη σημαία σήμερα, όταν σταμάτησε στην έξοδο των pits λιγότερο από ένα λεπτό πριν τη λήξη των δοκιμών.

Ο Valtteri Bottas ήταν σήμερα το πρωί 4ος με τη Williams, μπροστά από τον Max Verstappen με την Toro Rosso (στα νέα της χρώματα) και τον Nico Hulkenberg με τη Force India.

O Daniil Kvyat (Red Bull) ήταν 7ος έχοντας καλύψει μόνο 22 γύρους, ενώ ο Esteban Gutierrez (Haas) συμπλήρωσε μόλις έναν παραπάνω.

Ο Felipe Nasr δοκίμασε για πρώτη φορά τη νέα Sauber, και η ελβετική ομάδα επικεντρώθηκε σε αεροδυναμικές δοκιμές και τσεκάρισμα των συστημάτων του μονοθεσίου.

Ο Kevin Magnussen ήταν 10ος με τη Renault, μπροστά από τον Rio Haryanto, που έμεινε στο γκαράζ το μεγαλύτερο μέρος του πρωινού λόγω διαρροής λαδιού από τη Manor του.

Αναλυτικό ρεπορτάζ και χρόνοι το βράδυ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube