Αναβαθμισμένος κινητήρας Renault στο GP των ΗΠΑ

Αναβαθμισμένος κινητήρας Renault στο GP των ΗΠΑ

Οι Red Bull και Toro Rosso θα έχουν στη διάθεσή τους έναν αναβαθμισμένο κινητήρα στο Austin, τον Οκτώβριο, άσχετα αν θα τον χρησιμοποιήσουν.

Η Renault, που χωρίζει με τη Red Bull στο τέλος της χρονιάς, αρχικά προγραμμάτιζε να φέρει την αναβάθμιση στο Ρωσικό GP. Όμως, ενώ θα έχει έτοιμα τα σχετικά εξαρτήματα, δεν θα έχει προλάβει να κάνει όλες τις δοκιμές.

«Προγραμματίζαμε να φέρουμε τον κινητήρα τελευταίων προδιαγραφών στο Sochi, και τα εξαρτήματα όντως είναι μέσα στο χρονοδιάγραμμα για να επιτευχθεί ο στόχος», δήλωσε στο «αδελφό» μας Autosport ο υπεύθυνος λειτουργιών πίστας της Renault, Remi Taffin.

«Αυτό που μας λείπει είναι η πιστοποίηση. Πριν εισαγάγουμε οποιαδήποτε βελτίωση, πρέπει να συμπληρώσει έναν πλήρη κύκλο δοκιμών στο δυναμόμετρο ώστε να εγκριθεί από πλευράς αξιοπιστίας.

«Αυτό μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο και δεν είναι κάτι που μπορούμε να επισπεύσουμε. Είναι πιο ρεαλιστικό να μιλάμε τώρα για το Austin».

Τόσο ο Daniel Ricciardo όσο κι ο Daniil Kvyat έχουν υπερβεί τον μέγιστο επιτρεπόμενο αριθμό κινητήρων φέτος, πράγμα που σημαίνει ότι θα τους επιβληθούν ποινές όταν η Red Bull αποφασίσει να τοποθετήσει τους αναβαθμισμένους κινητήρες.

Πριν μερικές μέρες, ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner, είχε πει ότι θα έπρεπε να αποφασίσουν αν ο αναβαθμισμένος κινητήρας «θα άξιζε να πάρουν ποινή» όταν θα ήταν διαθέσιμος.

Σε απάντηση, ο Taffin δήλωσε: «Αυτό δεν επηρεάζει το πρόγραμμα εξέλιξής μας. Όταν έρθουν οι νέες προδιαγραφές θα σημάνουν ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, οπότε η ομάδα πρέπει να ζυγίσει αν τα οφέλη αξίζουν την ποινή.

«Αν η ομάδα πάρει την απόφαση ότι δεν θέλει να χρησιμοποιήσει τον νέο κινητήρα, θα τη σεβαστούμε, αλλά αυτός θα είναι διαθέσιμος οτιδήποτε κι αν αποφασίσουν».

Η Renault, που είναι έτοιμη να αποκτήσει πλειοψηφικό πακέτο στη Lotus, δεν έχει ακόμη χρησιμοποιήσει καμία από τις 12 «μάρκες» εξέλιξης της κινητήριας μονάδας, που δικαιούται φέτος. Ο Taffin κρατάει μυστικά τα σχέδια της  εταιρείας.

«Καλύτερα να μην κρεμόμαστε από τη χρήση των “μαρκών” εξέλιξης. Έχουμε αρκετές “μάρκες” στη διάθεσή μας για να κάνουμε τις αναβαθμίσεις που θέλουμε μέχρι το τέλος της σεζόν».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube