Πωλείται η πρώτη Lamborghini Diablo SE30

Πωλείται η πρώτη Lamborghini Diablo SE30

Η πρώτη από τις 150 επετειακές Diablo για τα 30 χρόνια της Lamborghini βγαίνει σε δημοπρασία.

Όταν η Lamborghini έφτιαξε την Diablo στις αρχές της δεκαετίας του ’90 για να αντικαταστήσει την Countach, ήταν το σημείο αναφοράς, ο ορισμός της έννοιας supercar.

Σχεδιασμένη από τον σημαντικό Marcello Gandini έδειχνε εξωφρενική. Και ήταν, στην πράξη. Ο αλουμινένιος V12 είχε περιεχόμενη γωνία 60º και κυβισμό 5,7 λίτρων. Ήταν επιβλητικός στην όψη, κτηνώδης σε δύναμη (492 PS) και ανατριχιαστικός σε ήχο. Η Diablo έκανε 0-100 km/h σε 4,1” και έπιανε τελική 328 km/h. Στην αρχή ήταν πισωκίνητη, με 5άρι χειροκίνητο σασμάν της ZF.

ΔEITE AKOMH Η στιγμή που εξημερώθηκε ο ταύρος της Lamborghini [video]

Η Diablo SE30 ήταν μια επετειακή έκδοση, για τον εορτασμό των 30 χρόνων από την ίδρυση της εταιρείας. Ήταν περιορισμένης παραγωγής, φτιάχτηκαν μόλις 150 κομμάτια. Ήταν ελαφρύτερη και ισχυρότερη από την απλή Diablo, εστιασμένη περισσότερο για χρήση στην πίστα παρότι μπορούσε να κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο.  Με αλλαγές στον ψεκασμό, μια ανασχεδιασμένη εισαγωγή από μαγνήσιο και πιο ελεύθερη εξάτμιση, η απόδοση έφτασε στα 525 άλογα στις 7.000 rpm. Το βάρος είχε μειωθεί κατά 125 κιλά, από τα 1.576 στα 1.451 kg. Ο χρόνος για την επιτάχυνση 0-100 km/h  έγινε πλέον «ξερό» τεσσάρι και η τελική έφτασε στα 333 km/h. Βελτιωμένη ήταν και η αεροδυναμική, με νέο εμπρός προφυλακτήρα, αεραγωγούς ψύξης για τα φρένα μια τεράστια πίσω πτέρυγα και ανασχεδιασμένο κάλυμμα κινητήρα για καλύτερη απαγωγή θερμότητας.

ΔEITE AKOMH Δοκιμάζουμε την πισωκίνητη Lamborghini Huracán LP580-2 [video]

Το ειδικό μεταλλικό μωβ χρώμα χαρακτηρίζει και τα 150 αντίτυπα. Και όλα είχαν υποχρεωτικά, για να διασφαλιστεί η αυθεντικότητά τους, το ειδικό αριθμημένο ταμπελάκι. Το συγκεκριμένο μοντέλο που βγαίνει τώρα σε δημοπρασία στη Villa Erba στην Ιταλία έχει 35.000 km και όπως δείχνει το ταμπελάκι του είναι το #001/150.

ΔEITE AKOMH Τα 100 πιο όμορφα αυτοκίνητα στην Ιστορία

Ανήκε σε έναν «σημαντικό πελάτη» όπως λέει το εργοστάσιο, ο οποίος είχε ζητήσει τιμόνι με επένδυση Alcantara, πίνακα οργάνων Jota με τελική ένδειξη 400 km/h, κοντύτερο λεβιέ ταχυτήτων και κίτρινες δαγκάνες φρένων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube