Jaguar: Μια σπέσιαλ XJ6 προς τιμήν του ντράμερ των Iron Maiden

Jaguar: Μια σπέσιαλ XJ6 προς τιμήν του ντράμερ των Iron Maiden

Ο Nicko McBrain την παρήγγειλε νεορετρό και η Jaguar Classic ανέλαβε να μην γίνει καρνάβαλος.

Εάν έπρεπε να θυμηθούμε μια μεγάλη μπερλίνα που ενσωματώνει για τα καλά το «βρετανικό» πνεύμα, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι αυτή.

Την Jaguar XJ6 και τις ιδιαίτερες, μοναδικές γραμμές της ανέλαβε να αποκαταστήσει η βρετανική φίρμα, σε ένα μοντέλο ειδικά φτιαγμένο για τον ντράμερ των Iron Maiden.

Οι υπενθυμίσεις στην Ιστορία δεν τελειώνουν ποτέ στη Jaguar. Ύστερα από την E-type, την XKSS και την D-type, αυτή είναι μία ακόμη εμβληματική εικόνα της φίρμας που ξαναγεννιέται με ένα τρόπο εφήμερο, μέσω του κλασικού τμήματος της εταιρείας: Η XJ6.



Ο πρόγονος του υφιστάμενης και κορυφαίας, η XJ6 είναι από καιρό ένα από τα εμβλήματα των βρετανικών tourer. Ένα αυτοκίνητο που προφανώς ξετρέλανε τον ντράμερ των Iron Maiden, Nicko McBrain.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Jaguar XK120 SE Pininfarina, ίσως η πιο σπάνια Jag [video]

Αυτό ο ροκ τύπος λοιπόν, παρήγγειλε στην Jaguar μια νεορετρό ερμηνεία της XJ6. Κι έτσι επελέγη από την Jaguar ένα μοντέλο του 1980, για το οποίο χρειάστηκαν 3.500 ώρες εργασίας και 4.000 κομμάτια που αποκαταστάθηκαν ή κατασκευάστηκαν εκ νέου, για να φτάσουν στο τελικό αυτοκίνητο που φιγουράρισε στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.



Εάν και το εξωτερικό αυτής της XJ έχει υποστεί πολύ μικρές αλλαγές (εξαιρούνται οι ζάντες), το σαλόνι είναι λίγο πιο προσωπικό και προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις του ντράμερ της θρυλικού ροκ συγκροτήματος. Και ο εκσυγχρονισμός έχει παρεισφρήσει για τα καλά: Κάμερα οπισθοπορείας, σύγχρονος κλιματισμός, σύστημα πολυμέσων… Όλα υπάρχουν.



Κάτω από καπό όμως, η XJ6 του Nicko McBrain διατηρεί ευτυχώς τον 6κύλινδρο σε σειρά των 4,2 lt, φυσικά πλήρως αποκατεστημένο. Να θυμίσουμε απλώς ότι στην 4,2λιτρη Series 3, η τροφοδοσία του μοτέρ XK I6 άλλαξε, περνώντας από τα δύο διπλά καρμπιρατέρ SU σε ψεκασμό Lucas-Bosch L-Jetronic. Έτσι η ισχύς ανέβηκε από τα 176 στα 208 άλογα σε 500 στροφές ψηλότερα -5.000 αντί 4.500 rpm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Η Jaguar αναβιώνει την D-type [video]

Επιπλέον το μοτέρ συνδυάστηκε με 5άρι χειροκίνητο σασμάν αντί του 4αριού με overdrive (έξτρα) –το 3τάχυτο της Borg-Warner παρέμεινε ως αυτόματη επιλογή. Αλλαγές που βελτίωσαν σημαντικά τις επιδόσεις, αν και αυτές δεν έβαζαν φωτιά στο δρόμο. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι το αυτοκίνητο ζύγιζε πάνω από 1.800 kg: 200 km/h τελική και 10,5” για το 0-100 km/h.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube