Το Xiaomi SU7 Ultra των 1.570 ίππων μπαίνει στην παραγωγή
Αυτό πάει να πει ταχύτητα: Δεν πέρασε ούτε εβδομάδα κι ανακοινώθηκε ότι το Xiaomi SU7 Ultra θα μπει κανονικά στην παραγωγή.
Έχουμε συνηθίσει σε μεγάλα χρονικά διαστήματα ανάμεσα στην παρουσίαση ενός πρωτοτύπου και στην απόφαση για ένα μοντέλο παραγωγής. Οι εταιρείες σφυγμομετρούν τις αντιδράσεις του κοινού, κάνουν τις έρευνές τους κι αποφασίζουν μετά από εύλογο χρονικό διάστημα. Όχι στην περίπτωση του Xiaomi SU7 Ultra.
Στο ηλεκτρικό σεντάν των 1.570 ίππων, όλα έγιναν πολύ πιο γρήγορα. Με την αποφασιστικότητα και την πυγμή που διακρίνει τον κινεζικό κολοσσό τεχνολογίας, η υπέρτατη έκδοση του Xiaomi SU7 έγινε δεχτή με άκρατο ενθουσιασμό κι η απόφαση πάρθηκε απνευστί: Σε λίγο καιρό θα μπορούμε να την αγοράσουμε!
Η Xiaomi θέλει να κάνει πάταγο κι απολαμβάνει τη δημοσιότητα. Σιγά μη δεν έβγαζε στην παραγωγή το θηρίο του Nordschleife
Θυμίζουμε ότι το Xiaomi SU7 Ultra ανακοινώθηκε ως πρωτότυπο που θα προσπαθήσει «να γράψει έναν τρομερό χρόνο στο Nürburgring», εκεί που μέχρι στιγμής βασιλεύει η Porsche Taycan Turbo GT.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Να πώς η Porsche Taycan Turbo GT κατέκτησε το Ring
Ανταποκρινόμενος στα θετικά vibes του κοινού, ο αισιόδοξος CEO Lei Jun ανακοίνωσε τα χαρμόσυνα νέα. Ασφαλώς δεν μας είναι άγνωστος: Έχει ήδη κεντρίσει το ενδιαφέρον μας με τις έντονες δηλώσεις του.
Τη στιγμή που η Apple ανακοίνωνε ότι ναυαγεί το 10ετές πλάνο της για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με χασούρα $10 δισεκατομμύρια, ο ιδρυτής της Xiaomi δήλωνε ευθαρσώς ότι «ήρθαν για να μείνουν». Κι ότι αγχώνεται τα βράδια για τη ζήτηση. Όχι μήπως το δημιούργημά του μείνει απούλητο, αλλά πώς θα καταφέρει να καλύψει το αυξημένο ενδιαφέρον.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο CEO της Xiaomi αγχώνεται για τη ζήτηση, θεωρεί ότι δεν θα προλαβαίνει τις παραγγελίες
Μπορεί οι δηλώσεις του να φαίνονται πομπώδεις, αλλά σαν άλλος Αταμάν, προς το παρόν δικαιώνεται και με το παραπάνω. Τα πρώτα 27' καταγράφηκαν 50.000 παραγγελίες, ενώ η συνολική ζήτηση ήταν 5πλάσια από την αναμενόμενη.
Στο παραπάνω έπαιξε ρόλο κι η πολύ επιθετική τιμολόγηση. Σκεφτείτε ότι κάθε Xiaomi SU7 που πωλείται, έχει ζημία €8.700. Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει τον Κινέζο CEO ότι δεν αποφασισμένος να μπει για τα καλά στην αγορά κι ότι δεν κάνει πράξη όσα υπόσχεται.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi SU7 Ultra: 1,97” για το 0-100, τελική 350+, φόρτιση σε 12'
Τώρα, διά στόματός του, ανακοινώθηκε ότι η έκδοση Ultra θα μπει στην παραγωγή. Δεν θα έχει τόσο εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, οπότε θα είναι λίγο πιο βαριά από τα 1.900 kg του αγωνιστικού πρωτοτύπου.
Θα χρησιμοποιεί την ίδια διάταξη με τα τρία ηλεκτρομοτέρ, απόδοσης 1.570 ίππων, ενώ θα υπάρχουν δύο διαθέσιμες εκδόσεις: Μία με δρομίσιο και μία με πιστάδικο προσανατολισμό.
Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο 6μηνο του 2025.