Volkswagen: 100 km αυτονομία για τα plug-in hybrid
Πριν περάσει αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση, η Volkswagen θα λανσάρει μέχρι το 2023 την τελευταία γενιά επαναφορτιζόμενων υβριδικών με μπαταρίες που θα καλύπτουν για 100 km.
Εφέτος, η Volkswagen αναμένεται να παραδώσει περίπου 150.000 plug-in hybrid σε όλον τον κόσμο. Ένα εντυπωσιακό νούμερο για τη VW που έχει εμπλουτίσει τον κατάλογό της τον τελευταίο καιρό, ειδικά στα κορυφαία μοντέλα της, το Golf, και το το Tiguan, αλλά και το Passat.
Αλλά για τη VW, όπως και πολλούς ακόμη κατασκευαστές, το επαναφορτιζόμενα υβριδικά είναι μόνο μια μεταβατική φάση προς τα αμιγώς ηλεκτρικά. Αυτοκίνητα που υποστηρίζονται από την άρτι βραβευθείσα πλατφόρμα MEB -κοινό τόπο πλέον εντός του γερμανικού ομίλου που θα υποστηρίξει σχεδόν 70 μοντέλα.
Την 1η Ιανουαρίου 2022, η νομοθεσία θα αλλάξει και θα υποχρεώσει τους κατασκευαστές να αναθεωρήσουν τα υβριδικά μοντέλα τους. Βλέπετε, η κρατική επιδότηση θα χορηγείται σε ορισμένες χώρες με την προϋπόθεση ηλεκτρικής αυτονομίας τουλάχιστον 60 km στον κύκλο WLTP.
Προς το παρόν, τα περισσότερα κόμπακτ plug-in hybrid απέχουν πολύ από αυτή την επίδοση. Αλλά σύμφωνα με τους συναδέλφους μας από το Automobilwoche, η Volkswagen εργάζεται ήδη πάνω σε ένα «PHEV II» που δεν έχει να κάνει με τον 1.4 TSI. Θερμικό κομμάτι του αναβαθμισμένου PHEV θα είναι ο κινητήρας 1.5 TSI «Evo II», συνδυασμένος με μια νέα συστοιχία μπαταριών που θα σου επιτρέπει να διανύσεις 100 km με ηλεκτρική λειτουργία, ενώ θα επαναφορτίζεις σε 30 λεπτά σε γρήγορο τερματικό DC.
Η Volkswagen θα βασιστεί λοιπόν ξανά στην οικογένεια EA211, που λανσαρίστηκε το 2012, και αποτελείται από 3κύλινδρους και 4κύλινδρους βενζινοκινητήρες άμεσου ψεκασμού, που σήμερα εξοπλίζονται και με φίλτρο μικροσωματιδίων στην παραλλαγή Evo I. Αυτή θα είναι και η τελευταία εξέλιξη της επαναφορτιζόμενης υβριδικής τεχνολογίας, πριν η Volkswagen εγκαταλείψει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.