Και η Giulia Quadrifoglio θέλει την καγκουριά της
Είσαι απογοητευμένος που μια Chevrolet Camaro ZL1 σου ρίχνει τρία στο Nurburgring; Χαλάρωσε και κλείσε ραντεβού στην Pogea Racing.
Μόνο μερικούς μήνες ύστερα από το επίσημο λανσάρισμα της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, υπήρξαν ανήσυχοι πελάτες που δεν τους έφταναν τα 510 άλογα.
Για την ικανοποίηση των ανικανοποίητων λοιπόν, η Pogea Racing, Γερμανός σπεσιαλίστας βελτιωτής (μην σα ξεγελάει το όνομα) στα εγχώρια κατασκευάσματα ανέλαβε να δώσει το κάτι τις παραπάνω.
Τα ξέρετε βέβαια, αλλά τα ξαναλέμε. Στοκ το μηχάνημα αποδίδει 510 PS και 61,2 kgm από το διτούρμπινο 2,9λιτρο V6. Νουμεράκια ικανά να κοντράρουν στα ίσα μια Mercedes-AMG C 63 S και να έρθουν από πάνω σε αυτά μιας BMW M3 Competition Package. Δεν σου φτάνουν; Η Pogea αναλαμβάνει το tuning για να ανέβει το μοτέρ κατά 102 PS, στα 612 άλογα και τη ροπή πάνω από 15 χιλιογραμμόμετρα, στα 76,5 kgm. Νούμερα που τη φέρνουν ακριβώς απέναντι από την απόδοση της ολοκαίνουργιας Mercedes-AMG E 63 S.
Ο βελτιωτής με ποστ στο Instagram σημειώνει ότι τα 612 PS είναι το όριο του αυτοκινήτου με τα υφιστάμενα στοκ υλικά, αλλά θα επέμβει κι εκεί, προκειμένου να ανέβει στα 700 άλογα. Και για να το κάνει, θα χρειαστεί και κάποιες μηχανικές αλλαγές που περιλαμβάνουν αναβαθμισμένους ιντζέκτορες, νέο σύστημα εισαγωγής και εξάτμισης, καθώς και άλλα στα οποία δεν αναφέρεται αναλυτικότερα.
Τώρα αν μας ρωτάτε πού θα φτάσει ο μοτέρ καταγωγής Ferrari. Μένει να το μάθουμε. Εδώ θα είμαστε.