
Έκανε το Nissan Murano να μοιάζει σε GT-R!
Ένα παράξενο κατασκεύασμα εντοπίστηκε στη Μαλαισία. Πρόκειται για ένα Nissan Murano που μεταμορφώθηκε για να υιοθετήσει στοιχεία του σπορ GT-R. Ένα ασυνήθιστο, όσο και περίεργο μείγμα.


Το SUV που βλέπετε σε αυτές τις φωτογραφίες θα μπορούσε χωρίς κόπο να φιγουράρει για μεγάλος αδελφό του σπορ crossover Nissan Juke Nismo. Πώς; Υιοθετώντας ένα bodykit και φανάρια παρόμοια με αυτά του ιαπωνικού σπόρτσκαρ, του Nissan GT-R.
Φώτα φρένων, προβολείς, προφυλακτήρες, καπό και μαρσπιέ αποτελούν κι αυτά μενού αυτή της παρά φύσιν μεταμόρφωσης. Δυστυχώς, δεν είναι ακόμη δυνατό να δούμε για να αξιολογήσουμε το τελικό αποτέλεσμα δεδομένου ότι πρόκειται για ένα πρότζεκτ που βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη. Με τη βαφή και τη μικρομετρική συναρμογή των μερών να έπεται.
Tο Nissan Muraro πούλησε στην Ελλάδα συνολικά 48 αυτοκίνητα, με τοπ χρονιά το 2007, οπότε και πούλησε 22 κομμάτια
Το αυτοκίνητο που βλέπουμε βασίζεται πάνω σε ένα Nissan Murano πρώτης γενιάς. Η ενσωμάτωση των διαφόρων νέων στοιχείων του αμαξώματος περιλαμβάνει συνακόλουθα και την επιμήκυνση του αυτοκινήτου κατά αρκετά εκατοστά. Μια μεταμόρφωση που διατράσσει σαφώς την ισορροπία στις στρογγυλεμένες γραμμές του στοκ ιαπωνικού SUV. Ωστόσο, τα μηχανικά σωθικά του ατμοσφαιρικού SUV της Nissan παραμένουν αναλλοίωτα.
Για όσους δεν γνωρίζουν το Nissan Murano κάτω από το καπό φορούσε ατμοσφαιρικό μοτέρ V6 με χωρητικότητα 3,5 λίτρα. Κινητήρας που απέδιδε 234 άλογα και 334 Nm. Με τα τελευταία να περνούν στον δρόμο διά μέσου και των τεσσάρων τροχών και ενός κιβωτίου με συνεχώς μεταβαλλόμενη σχέση.
Το Nissan Murano σχεδιάστηκε για να κάνει καριέρα στη Β. Αμερική. Ως εκ τούτου, η καριέρα του στην Ευρώπη ήταν απογοητευτική, παρά τις εποχές των παχέων αγελάδων πριν τη κρίση του 2009. Και στην Ελλάδα, η πορεία του αυτοκινήτου ήταν υποτονική έως ανύπαρκτη. Παρά την εμπορική άνθιση των θηριωδών SUV και 4x4.
Από το 2006 μέχρι το 2010 που το εμπορευόταν η Νικ. Ι. Θεοχαράκης, το Nissan Muraro πούλησε συνολικά 48 αυτοκίνητα. Με τοπ χρονιά το 2007, οπότε και πούλησε 22 κομμάτια. Χρονιά που για παράδειγμα το Subaru Tribeca έκανε 79 αυτοκίνητα, το ανεκδιήγητο Land Rover Freelander έφτασε τις 252 πωλήσεις και το πρώτο της κατηγορίας των SUV (o ΣΕΑΑ τα διαχώριζε σε 4x4 ATV και 4x4 SUV), το Toyota RAV4, απογειωνόταν στα 3.661 αυτοκίνητα! Με την ελληνική αγορά να γράφει νούμερο ετήσιων πωλήσεων 279.794 αυτοκίνητα!
Στην υπόλοιπη Ευρώπη, η άφιξη ενός κινητήρα ντίζελ στη δεύτερη γενιά του Murano το 2010 δεν βελτίωσε πραγματικά τα πράγματα, πριν από την απόσυρσή του το 2014. Απογοητευτικά αποτελέσματα που ώθησαν τη Nissan να εγκαταλείψει την ευρωπαϊκή αγορά για την τρίτη γενιά, η οποία διέθετε και υβριδική έκδοση. Με μέρος της παραγωγής της τρίτης γενιάς, να αναλαμβάνει το εργοστάσιο της Nissan στην Αγία Πετρούπολη. Πολύ πριν ταχθούμε ομαδικά στη σωστή πλευρά της Ιστορίας