Alfa 4C με 318 PS από την Pogea Racing
H Pogea Racing παρουσίασε με τυμπανοκρουσίες την περιορισμένης παραγωγής Alfa Romeo 4C CENTURION 1 plus.
Με τα φώτα της δημοσιότητας να είναι στραμμένα όλα πάνω στη νέα Giulia, η Pogea Racing αποφάσισε να στοχεύσει παραδίπλα, ξαναβάζοντας στο προσκήνιο την Alfa 4C, ενισχύοντας σημαντικά τον κινητήρα 1750.
Πρόκειται βέβαια για ξαναζεσταμένο φαγητό, μιας και την ίδια βελτίωση, με ελάχιστες διαφορές, μας την παρουσίασε η Pogea και τον περασμένο Μάιο. Μόνο που αυτή τη φορά μπήκαν στην εξίσωση και οι οικονομικές λεπτομέρειες.
Ας τα ξαναθμηθούμε… Το 1.750άρι μοτέρ της Alfa Romeo 4C σε στοκ διαμόρφωση αποδίδει 237 άλογα και 35,7 kgm. Νούμερα ικανά για επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,2” και τελική ταχύτητα 257 km/h. Η βελτίωση της Pogea Racing ανέβασε τη μέγιστη ισχύ στους 318 PS αι τη μέγιστη ροπή στα 46,4 kgm, κατεβάζοντας το χρόνο του σπριντ 0-100 km/h κατά σχεδόν μισό δευτρόλεπτο, φτάνοντας τα 3,8” και ανεβάζοντας ταυτόχρονα την τελική ταχύτητα στα 305 km/h.
H Pogea Racing δεν αρκέστηκε στην αναβάθμιση του 1750, αλλά τοποθέτησε επίσης ένα νέο ανθρακονημάτινο body kit, αποτελούμενο από εμπρός προφτυλακτήρα, διαχύτη και σπόιλερ πίσω. Η custom πτέρυγα πίσω είναι ικανή για παραγωγή κάθετης αεροδυναμικής πίεσης 35 kg στον πίσω άξονα στα 160 km/h. Επιπλέον αναβαθμίστηκε το λογισμικό του σασμάν TCT (Twin Clutch Τransmission) για ταχύτερες αλλαγές μέχρι και 55%.
Η λίστα της βελτίωσης ολοκληρώνεται με ένα νέο σετ ελατηρίων χαμηλώματος που «κατεβάζουν» την 4C μισό πόντο. Τα ελατήρια μπορούν να συνδυαστούν έξτρα με υπέρ-ελαφρές ζάντες της XCUT, 18” εμπρός και 19” πίσω, ντυμένες με λάστιχα της Michelin, 225/40 ZR18 και 265/30 ZR19 αντίστοιχα.
Η Pogea Racing θα βελτιώσει συνολικά και κατά το πρόγραμμα δέκα Alfa 4C με συνολικό κόστος €79.950 που περιλαμβάνει το βασικό αυτοκίνητο, το μοντάρισμα και τη βαφή, και τη μηχανολογική αναβάθμιση.
[Πηγή Pogea Racing]