Toyota bZ3C και bZ3X, διπλό ηλεκτρικό crossover χτύπημα
Τα Toyota bZ3C και bZ3X παρουσιάστηκαν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου και θα διατεθούν στην τοπική αγορά.
O Akio Toyoda υποστηρίζει εδώ και χρόνια την «προσέγγιση πολλαπλών οδών», δηλαδή ότι η ουδετερότητα του άνθρακα θα επιτευχθεί μέσα από διάφορα μονοπάτια, ένα εκ των οποίων θα είναι κι η ηλεκτροκίνηση. Ως εκ τούτου, τα Toyota bZ3C και bZ3X καταφτάνουν ως διπλό ηλεκτρικό χτύπημα σε crossover περιτύλιγμα.
Οι Ιάπωνες παρουσίασαν στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα, το Toyota bZ3C και το bZ3X. Θα προσφέρονται αποκλειστικά στην κινεζική αγορά και καταδεικνύουν τη σαφή εστίαση της Toyota στα προσιτά ηλεκτρικά, σε αντίθεση με τα ακριβά κι υψηλών επιδόσεων EV.
Όσο εντείνεται ο ηλεκτρικός ανταγωνισμός τόσο θα βλέπουμε τους μεγάλους κατασκευαστές να παρουσιάζουν όλο και πιο αξιόλογα μοντέλα
Σε περίπτωση που σας φαίνονται οικεία, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι παρουσιάστηκαν ως πρωτότυπα στην περσινή εκδήλωση στη Σανγκάη. Ήταν το bZ Sport Crossover και το bZ FlexSpace και σε αντίθεση με άλλα πρωτότυπα που είναι σαφώς πιο τολμηρά και φουτουριστικά από τις εκδόσεις παραγωγής, εδώ δεν απέχουν ιδιαίτερα σχεδιαστικά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Akio Toyoda επιμένει: Τα ηλεκτρικά δεν θα ξεπεράσουν το 30%
Λίγα πράγματα άλλαξαν, όπως οι κρυφές χειρολαβές θυρών στο bZ Sport Crossover που μεταλλάχθηκε στο bZ3C ή η κρυφή πίσω κολόνα στο bZ FlexSpace που τώρα λέγεται bZ3X. Κρίθηκαν υπερβολικές για μοντέλα παραγωγής κι εγκαταλείφθηκαν προς όφελος μιας πιο παραδοσιακής διάταξης.
Το Toyota bZ3C εξελίχθηκε από κοινού από την ιαπωνική εταιρεία μαζί με την BYD Toyota EV Technology, την FAW Toyota Motor και το Intelligent ElectroMobility R&D Center. Χάρη στο ξεχωριστό στιλ του, προορίζεται να προσελκύσει νεότερους πελάτες της γενιάς Z, που σημαίνει κυρίως άτομα ηλικίας κάτω των 30 ετών.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Akio Toyoda ξαναχτυπά: «Τα ηλεκτρικά δεν είναι μονόδρομος»
Το bZ3X στοχεύει σε μεγαλύτερες ηλικίες, που θα εκτιμήσουν την ψηλότερη κοψιά του, το ευκολότερο μπες-βγες και την άπλετη ορατότητα. Εξελίχθηκε από κοινού με την Guangzhou Automobile Group. Αναμένεται να χρησιμοποιεί μπαταρία LFP της BYD, με αυτονομία 600 km.
Πάντα κατά το αισιόδοξο κινεζικό κύκλο δοκιμών, αλλά δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε τον πολύ χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,22. Το εσωτερικό του είναι ευρύχωρο, με ανοιχτή διάταξη και λιτό σχεδιασμό για το ταμπλό. Η καμπίνα του bZ3C, από την άλλη πλευρά, είναι πολύ πιο δυναμική.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποίησε τον όρο «διασκεδαστικός προσωπικός χώρος» για να περιγράψει το εσωτερικό του καινούργιου crossover και μπορούμε να καταλάβουμε τι εννοούσε. Αμφότερα τα μοντέλα θα αρχίσουν την εμπορική τους πορεία μέσα στο 2025.