Το Tesla Model 3 πλέον και σε πισωκίνητο Long Range

Το Tesla Model 3 πλέον και σε πισωκίνητο Long Range

Η νέα έκδοση του Model 3 προσφέρει αυτονομία πάνω από 700 km, με χαμηλότερη τιμή αγοράς.

Model 3

Στα χνάρια του Model Y, το Model 3 προσφέρεται πλέον ως Long Range που έχει απαρνηθεί το μπροστινό του μοτέρ για χάρη της μεγαλύτερης αυτονομίας. Συνδυάζεται με λίγο χειρότερες επιδόσεις, αλλά και χαμηλότερη τιμή.

Το αντίστοιχο Υ ανακοινώθηκε στα τέλη του Μαρτίου. Σε εκείνο, η αυτονομία αυξήθηκε από τα 565 στα 600 km, το βάρος μειώθηκε κατά 20 kg και το 0-100 ανέβηκε από το 5,0 στο 5,9”, με την τιμή να μειώνεται κατά €3.000. Τώρα, είναι η σειρά του Model 3 να κυκλοφορήσει ως Long Range, αλλά με μοτέρ μόνο στον πίσω άξονα.

Εσείς τι θα επιλέγατε; Τετρακίνηση κι εκκινήσεις φωτιά ή 720 km αυτονομίας και μικρότερη τιμή αγοράς;

Model 3

Η νέα έκδοση είναι ήδη διαθέσιμη στις ΗΠΑ, άρα συμπεραίνουμε ότι κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Tesla στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού. Μένει να δούμε αν θα προσφέρεται κι από το gigafactory της Σανγκάης στην Κίνα, ώστε να έρθει και στην Ευρώπη. Για την ώρα, δεν υφίσταται τέτοιος συνδυασμός στον ελληνικό ή σε άλλους ευρωπαϊκούς διαμορφωτές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυξήθηκαν οι τιμές του Tesla Model 3 λόγω δασμών

Κι είναι κρίμα, γιατί οι Αμερικανοί αγοραστές μπορούν να γλιτώσουν $5.000 από την τιμή αγοράς, τη στιγμή που απολαμβάνουν χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας κι υψηλότερη αυτονομία. Να θυμίσουμε ότι εκεί ανακοινώνονται νούμερα κατά το αυστηρότερο πρωτόκολλο EPA. 

Model 3

Έτσι, το 4κίνητο Long Range ανακοινώνει εμβέλεια 341 μίλια, δηλαδή 549 km. Στο πισωκίνητο Model 3 Long Range, η αυτονομία αυξάνεται στα 363 μίλια (EPA), δηλαδή στα 584 km. Μιλάμε για αύξηση 6,3%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί τα μεταχειρισμένα Model 3 είναι τόσο ακριβά στην Ελλάδα;

Αντίστοιχη ποσοστιαία άνοδος στην αυτονομία που ανακοινώνει το WLTP θα έβλεπε τη νέα έκδοση να ανεβαίνει από τα 678 km του 4κίνητου Long Range στα 721 km. Κορυφαία εμβέλεια που συναντάται μόνο σε πολύ ακριβότερα μοντέλα. 

 

 

Το υπάρχον 4κίνητο κοστίζει €49.490 προ επιδότησης. Αν η τιμή του έπεφτε στα €45 χιλιάρικα, τότε συνυπολογίζοντας την κρατική επιδότηση, θα μπορούσε να γίνει δικό σας για €37.000. Μην ξεχνάτε ότι η Tesla προσθέτει €1.000 για έξοδα ετοιμασίας.

Η αμερικανική εταιρεία δεν ανακοινώνει νούμερα ισχύος ή ροπής, παρά μόνο επιδόσεις. Η τελική ταχύτητα των 201 km/h παραμένει ανεπηρέαστη, άλλωστε είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη. Όμως, το 0-60 mph (0-97 km/h) έχει αυξηθεί από τα 4,2” (4,4” για το 0-100) σε 4,9”. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube