Toyota, Subaru και Mazda επιμένουν θερμικά

Toyota, Subaru και Mazda επιμένουν θερμικά

Τρεις κορυφαίες ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι Toyota, Subaru και Mazda, όχι μόνο δεν εγκαταλείπουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης αλλά θα συνεχίσουν την εξέλιξη νέων.

Toyota Subaru Mazda Combustion Engine

Toyota, Subaru και Mazda, είναι έτοιμες να προχωρήσουν στην εξέλιξη νέων θερμικών κινητήρων, προσαρμοσμένων πάντα στις απαιτήσεις της σημερινής εποχής.

Εύλογα θα σκεφτείτε πως και οι τρεις προαναφερθείσες εταιρείες προχωρούν όμως και στην εξέλιξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Θα σταματήσουν; Φυσικά και όχι! Απλά θα εξελίσσουν ταυτόχρονα τους θερμικούς τους κινητήρες, προορίζοντας τους για υβριδικά αλλά και μοντέλα εναλλακτικού καυσίμου, με γνώμονα τη μείωση των εκπομπών.

Toyota, Subaru και Mazda θα δουλέψουν πάνω στους δικούς τους κινητήρες και όχι στην ανάπτυξη ενός κοινού

Toyota new generation combustion engine

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Subaru Crosstrek 2.0i e-BOXER, μαθήματα cross country

Οι τρεις φίρμες, στην κοινή ανακοίνωσή τους αναφέρουν τα εξής: «Με αυτούς τους κινητήρες, καθεμία από τις τρεις εταιρείες θα στοχεύει στη βελτιστοποίηση της ενσωμάτωσης με κινητήριες μονάδες, μπαταρίες και άλλες μονάδες ηλεκτρικής κίνησης. Καθώς τα οχήματα θα αλλάζουν χάρη στους πιο συμπαγείς αυτούς κινητήρες, αυτές οι προσπάθειες θα απαλλάξουν επίσης από τον άνθρακα τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες καθιστώντας τα συμβατά με διάφορα καύσιμα ουδέτερα από εκπομπές άνθρακα».

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες θα δουλέψουν ανεξάρτητα, δουλεύοντας πάνω στους δικούς της κινητήρες. Αυτό σημαίνει πως η Toyota θα εστιάσει στους τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες, η Mazda στον περιστροφικό Wankel και η Subaru στον Boxer.

Με τους θερμικούς κινητήρες επόμενης γενιάς, οι εταιρείες δεν στοχεύουν μόνο στην βελτίωση της αποδοτικότητας αλλά και στην ευκολότερη ενσωμάτωσή τους σε ηλεκτρικές μονάδες. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως οι νέες μονάδες θα είναι συμβατές με εναλλακτικές μορφές καυσίμου, όπως τα e-fuels και το υδρογόνο, ενώ παράλληλα θα είναι συμβατές με τα ολοένα και αυστηρότερα πρωτόκολλα για τις εκπομπές CO2.

O Koji Sato, CEO της Toyota τοποθετήθηκε επί του θέματος λέγοντας: «Προκειμένου να παρέχουμε στους πελάτες μας διαφορετικές επιλογές για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα, είναι απαραίτητο να ανταποκριθούμε στην πρόκληση να εκελίξουμε κινητήρες που είναι σε αρμονία με το μέλλον μέλλοντος».

Toyota Koji Sato

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Mazda CX-60 e-Skyactiv D 254 PS AWD

Από πλευράς Subaru, τοποθετήθηκε ο CEO της φίρμας, Atsushi Osaki: «Καθώς συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης, θα βελτιώσουμε επίσης τους Boxer κινητήρες μας με στόχο τη χρήση καυσίμων ουδέτερων εκπομπών άνθρακα».

Τέλος, ο πρόεδρος και CEO της Mazda, Masahiro Moro ανέφερε: «Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους πελάτες συναρπαστικά αυτοκίνητα βελτιώνοντας τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για την εποχή της ηλεκτροκίνησης και επεκτείνοντας τις δυνατότητες πολλαπλών λύσεν για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. Δεδομένης της συμβατότητας του περιστροφικού κινητήρα με τα ηλεκρικά συστήματα κίνησης και τα καύσιμα ουδέτερου άνθρακα, η Mazda θα συνεχίσει να αναπτύσσει την τεχνολογία μέσω της συνδημιουργίας και του ανταγωνισμού για να διασφαλιστεί ότι μπορεί να συνεισφέρει ευρέως στην κοινωνία».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube