Πώς τα e-fuels θα σώσουν τους θερμικούς κινητήρες της Ferrari
Η Ferrari χαιρετίζει την απόφαση της ΕΕ για τα e-fuels.
Τα σχέδια της Ferrari να συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης που τροφοδοτούνται με e-fuels δεν έρχονται σε αντίθεση με τον στόχο της να γίνει μια εταιρεία ουδέτερη στον άνθρακα έως το 2030, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna.
«Οι δύο αυτοί στόχοι είναι πολύ συμβατοί», είπε ο Vigna στο συνέδριο «Future of the Car» των Financial Times.
Ο Vigna είχε προηγουμένως χαιρετίσει την απόφαση της Ευρωπαϊκής Ένωσης να εξαιρέσει τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με e-fuels από την προγραμματισμένη σταδιακή κατάργηση των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035 -ή το 2036 για τους λεγόμενους κατασκευαστές μικρού όγκου όπως η Ferrari.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι είναι τα e-Fuels και πόσο εφικτή είναι η ευρεία χρήση τους
Η Ferrari παράγει ήδη plug-in υβριδικά αυτοκίνητα και έχει προγραμματίσει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό όχημα να βγει στους δρόμους το 2025. Ωστόσο ουδέποτε έχει πει πως θέλει να γίνει μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα.
Παρουσιάζοντας το επιχειρηματικό της σχέδιο πέρυσι, η Ferrari είπε ότι το 80% των μοντέλων της θα είναι πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά μέχρι το 2030, ενώ το 20% θα εξακολουθεί να κινείται από κινητήρες εσωτερικής καύσης.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Λεφτά υπάρχουν: Η Ferrari έχει πουλήσει όλη την παραγωγή της μέχρι το 2025
Ο Vigna επανέλαβε επίσης ότι η Ferrari, η οποία πούλησε πάνω από 13.200 αυτοκίνητα το 2022, δεν σχεδιάζει να επεκτείνει ευρέως την παραγωγή, παρά το γεγονός ότι πρόσφατα άνοιξε ξανά παραγγελίες για την Purosangue, για την οποία τα αιτήματα ήταν πολύ υψηλότερα από τα αναμενόμενα.
«Δεν θέλουμε να κάνουμε το 50%-60% των πωλήσεών μας με ένα μόνο μοντέλο. Και αυτό διότι όταν βρίσκεσαι σε έναν δρόμο και βλέπεις πολλές φορές μέσα στη μέρα το ίδιο αυτοκίνητο, το συνηθίζεις και δεν αναζητάς κάτι άλλο, κάτι πιο διαφορετικό», είπε o Vigna.