Κατασκευάστηκε το 100.000ό BMW i3
H BMW γιορτάζει το 100.000ό i3 που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο της Λειψίας και ταυτόχρονα παρουσιάζει το «BMW Battery Storage Farm» με μπαταρίες δεύτερου κύκλου ζωής.
Η μαζική παραγωγή του BMW i3 ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2013. Το BMW Group έχει επενδύσει συνολικά 400 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή μοντέλων BMW i στη Λειψία, δημιουργώντας πάνω από 800 θέσεις εργασίας.
Η τρέχουσα καθημερινή παραγωγή του BMW i3 υπερβαίνει τις 120 μονάδες, με ετήσιο όγκο παραγωγής το 2016, 26.631 οχήματα. «Είμαστε περήφανοι για την απόδοση της ομάδας μας που μας επιτρέπει να γιορτάσουμε τώρα την παραγωγή του 100.000ού BMW i3 – πάντα με την ίδια ποιότητα και αποδοτικότητα που χαρακτηρίζει και τα πιο συμβατικά μοντέλα μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εταίρους μας γι’ αυτό το τρομερό επίτευγμα», δήλωσε ο Διευθυντής του Εργοστασίου, Hans-Peter Kemser. Η παραγωγή στη Λειψία περιλαμβάνει εξαρτήματα από ανθρακονήματα και βαμμένα πλαστικά εξαρτήματα για τα εξωτερικά πάνελ, φανοποιείο BMW i και αίθουσα συναρμολόγησης BMW i.
Η μαζική παραγωγή του BMW i8 ξεκίνησε το Μάιο του 2014 και συνολικά 2.783 οχήματα BMW i8 έφυγαν από το εργοστάσιο το 2016. Η παραγωγή του πιο επιτυχημένου, υβριδικού σπορ αυτοκινήτου σε όλο τον κόσμο είναι από οκτώ έως δέκα οχήματα την ημέρα.
Το επόμενο μέλος της οικογένειας BMW i, το BMW i8 Roadster, μία ανοιχτή έκδοση το σπορ αυτοκινήτου, θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2018.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Με το BMW i8 στο δρόμο και στις Σέρρες [video]
“Battery 2ndLife”: Καινοτόμος, δεύτερος κύκλος ζωής μπαταριών υψηλής τάσης του BMW i3 για χρήση σε νέο επιχειρηματικό μοντέλο: το BMW Group εγκαινιάζει “φάρμα” μπαταριών μεγάλης κλίμακας στη Λειψία.
Η επίσημη έναρξη λειτουργίας της “φάρμας” μπαταριών στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της BMW στη Λειψία, καταδεικνύει την καινοτόμα, βιώσιμη και επικερδή δεύτερη χρήση μπαταριών του BMW i3, μετά το τέλος του κύκλου ζωής του. Η “φάρμα” μπαταριών στη Λειψία μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και 700 μεταχειρισμένες μπαταρίες υψηλής χωρητικότητας από BMW i3. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 500 νέες και χρησιμοποιημένες μπαταρίες επειδή σήμερα – τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμα του BMW i3 – τα περισσότερα πακέτα μπαταριών παραμένουν στα αυτοκίνητα στο δρόμο. «Η χωρητικότητα 700 τέτοιων μπαταριών αντιστοιχεί σε ηλεκτρική αυτονομία 100.000 km σε ένα BMW i3.
Η δυνατότητα επέκτασης θα επιτρέψει αργότερα την αποθήκευση περισσοτέρων μπαταριών. Επίσης, το σύστημα είναι ήδη συμβατό με προσεχείς γενιές μπαταριών και επομένως, αξιόπιστο για το μέλλον», υπογράμμισε ο Joachim Kolling, Επικεφαλής Υπηρεσιών Ενέργειας του BMW Group. «Επιβεβαιώνουμε για μία ακόμα φορά, ότι η φιλοσοφία βιωσιμότητας της BMW i δεν σταματά στο αυτοκίνητο».
Με ανεμογεννήτριες εγκατεστημένες στο χώρο του εργοστασίου, το BMW Battery Storage Farm Leipzig συνδέει αποκεντρωμένες πηγές ανανεώσιμης ενέργειας με την τοπική μονάδα αποθήκευσης και έναν βιομηχανικό καταναλωτή με εντελώς μοναδικό τρόπο. H σταθερή μονάδα αποθήκευσης συνδέεται επίσης με το δημόσιο δίκτυο ηλεκτρισμού, που επιτρέπει τη διακίνηση του ηλεκτρισμού ως πρωταρχικής εξισορροπητικής ενέργειας. Με αυτό τον τρόπο, το BMW Group συμβάλλει στη σταθερότητα του δημοσίου δικτύου ηλεκτρισμού και εκτελεί μία πολύτιμη υπηρεσία για την ευρύτερη κοινωνία. Όταν υπάρχει πλεόνασμα ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, το σύστημα αποθήκευσης μπαταριών μεγάλης κλίμακας, μπορεί να ανακουφίσει το δίκτυο, με απορρόφηση ενέργειας. Όταν δεν υπάρχει αρκετή ενέργεια στο σύστημα ηλεκτρισμού, η εγκατάσταση μπορεί εξισορροπήσει αυτή την έλλειψη.
Η φάρμα μπαταριών του BMW Group στο εργοστάσιο της Λειψίας, θα ανοίξει νέες δυνατότητες για μείωση κόστους κατανάλωσης ενέργειας, αλλά και μείωσης εκπομπών CO2. Πρόκειται για μία ακόμα πρωτοβουλία του BMW Group στο πλαίσιο της φιλοδοξίας του να γίνει η πιο βιώσιμη εταιρία αυτοκινήτων στον κόσμο.
Το project BMW Battery Storage Farm στη Λειψία, αποτελεί τμήμα της πρωτοβουλίας WindNODE, που είναι αφιερωμένη στην προώθηση ευφυών συστημάτων χρήσης και αποθήκευσης για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Το Γερμανικό, Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομικών Υποθέσεων και Ενέργειας χρηματοδοτεί το εγχείρημα μέσω του προγράμματός του “Smart Energy Showcases – Digital Agenda for the Energy Transition” (SINTEG).
[Πηγή: BMW]