Η Toyota ετοιμάζει χειροκίνητο κιβώτιο με 14 ταχύτητες για τα EV

Η Toyota ετοιμάζει χειροκίνητο κιβώτιο με 14 ταχύτητες για τα EV

Όπως είχαμε γράψει και στο παρελθόν, η Toyota θέλει να εξοπλίσει τα μελλοντικά ηλεκτρικά της αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο, προς τέρψιν της αίσθησης του fun to drive.

Toyota EV Manual Shifter

Αυτό που μαθαίνουμε σήμερα, είναι πως ο ιαπωνικός κολοσσός προσανατολίζεται να βάλει έως και 14(!) σχέσεις στο επερχόμενο κιβώτιό του, όπως φαίνεται σε κάποια σχέδια της ευρεσιτεχνίας που ήρθαν στη δημοσιότητα.

Στις εικόνες αυτές, φαίνεται πως τεχνικά δεν υπάρχει όριο στο πόσα γρανάζια μπορεί να έχει ένα τέτοιο κιβώτιο, μιας και έχει θα έχει εντελώς διαφορετική λειτουργία, μην παίζοντας καθοριστικό ρόλο στην κίνηση του αυτοκινήτου.

Ούτε έξι ούτε εφτά αλλά 14 ταχύτητες φαίνεται πως θα έχει το χειροκίνητο κιβώτιο της Toyota για τα μελλοντικά ηλεκτρικά της μοντέλα

Toyota EV manual shifter

Με άλλα λόγια, φαίνεται πως ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει ακριβώς πόσες σχέσεις θέλει να έχει το κιβώτιο. «Ο αριθμός των εικονικών γραναζιών θα μπορεί να είναι μεγαλύτερος ή μικρότερος από έξι σχέσεις. Ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει το επιθυμητό μοτίβο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του », αναφέρεται μεταξύ άλλων στα σχέδια της Toyota.

Η Toyota δεν περιγράφει κάποιο είδος ηλεκτρομηχανικού συστήματος για να δημιουργήσει ο οδηγός τον αριθμό των σχέσεων που επιθυμεί. Απεναντίας, θα υπάρχει ένας σταθερός αριθμός ταχυτήτων, πιθανώς έξι. Οι ταχύτητες επιλέγονται ακριβώς όπως στα κανονικά χειροκίνητα κιβώτια ωστόσο ο μοχλός μπορεί να επιστρέψει στη θέση της νεκράς μετά τη χρήση του.

Toyota EV manual shifter

Στη συνέχεια ενώ ο οδηγός ανεβάζει ταχύτητες, το εικονικό μοτίβο μετατοπίζεται αυτόματα στο επόμενο σύνολο «αναλογιών». Έτσι, εάν υπάρχει ένα μοτίβο με έξι ταχύτητες, μόλις επιλεγεί η 6η τότε η οθόνη θα αλλάξει αυτόματα τις διαθέσιμες σχέσεις επιτρέποντας στον οδηγό να ανεβάσει ταχύτητα μέχρι και τη 14η. Ίδια λειτουργία αλλά από την αντίθετη κατεύθυνση θα υπάρχει και εάν πρόκειται ο οδηγός να κατεβάσει ταχύτητα.

Κλείνοντας, να θυμίσουμε πως πριν από λίγο διάστημα ο Πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, είχε αναφέρει σε δηλώσεις του πως η ιαπωνική εταιρεία εργάζεται πάνω σε ένα ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο, που θα φορά το χειροκίνητο κιβώτιο και παράλληλα θα προσφέρει ήχο που θα θυμίζει βενζινοκόνητο μοτέρ.


 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube