Εξονυχιστικές δοκιμές ηχομόνωσης για τη νέα BMW i7
Η BMW θέλει να εγγυηθεί ότι η καμπίνα της ηλεκτρικής της ναυαρχίδας θα είναι ένα κουκούλι πολυτελείας.
Ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο προκαλεί λίγο περισσότερους πονοκεφάλους στις αυτοκινητοβιομηχανίες σε ό,τι αφορά στην ηχομόνωση. Χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης που να «καλύπτει» τους αεροδυναμικούς θορύβους αλλά και τον θόρυβο κύλισης, οι επιβάτες θα ακούνε πολύ περισσότερους ανεπιθύμητους ήχους.
Αυτό προφανώς δεν είναι αποδεκτό για ένα premium σεντάν, γι' αυτό η BMW προσπαθεί να μετουσιώσει την καμπίνα της επόμενης Σειράς 7 σε ένα πραγματικό κουκούλι πολυτελείας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H νέα BMW i7 δοκιμάζεται σε ακραίες χειμερινές συνθήκες [video]
Το αυτοκίνητο, αφού πέρασε από εξαντλητικές δοκιμές σε ακραίες συνθήκες, ήρθε τώρα η ώρα να μπει και στον ειδικό θάλαμο δοκιμής και μέτρησης θορύβων και κραδασμών. Η κάθε λεπτομέρεια μετράει, ακόμη και η ο ειδικός υποχρεωτικός ήχος προστασίας των πεζών που ρυθμίζεται με ακρίβεια, αλλά και οι τεχνητοί θόρυβοι «κινητήρα» στο εσωτερικό, που αναπτύχθηκαν από κοινού με τον συνθέτη μουσικής ταινιών του Χόλιγουντ, Hans Zimmer.
Με την i7, η BMW έχει βελτιστοποιήσει το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης αναπτύσσοντας μια ειδική βάση στήριξης για τους ηλεκτροκινητήρες που εγγυάται μια αθόρυβη λειτουργία. Η ακαμψία του αμαξώματος στο μπροστινό μέρος είναι επίσης αυξημένη σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές της Σειράς 7, ενώ οι χειρολαβές των θυρών θα είναι «χωνευτές» για να μειώνεται ο αεροδυναμικός θόρυβος. Στις φωτογραφίες βλέπουμε «κλασσικούς» εξωτερικούς καθρέφτες, προφανώς με εξελιγμένη αεροδυναμική σχεδίαση, αλλά υπάρχουν και φήμες που μιλούν για κάμερες στη θέση τους.
Η BMW παραμένει φειδωλή γύρω από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής μπερλίνας. Όμως φημολογείται ότι θα είναι παραπλήσια με αυτά της iX.
Υπενθυμίζουμε ότι το ηλεκτρικό SUV κινείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία στην έκδοση xDrive50 παράγουν συνολικά 523 PS. Το σπριντ για τα 100 km/h από στάση έρχεται σε 4,6'' και επιταχύνει μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 200 km/h. Όπως και το iX έτσι και η ηλεκτρική ναυαρχίδα της BMW εικάζεται ότι θα διατίθεται αρχικά στις εκδόσεις xDrive40 και xDrive50 με την κορυφαία έκδοση M60 των 600 PS να ακολουθεί.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 105,2 kWh της έκδοσης xDrive50 προσφέρει στο iX αυτονομία της τάξης των 600 km. Το i7 μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία δεδομένης της πιο αεροδυναμικής σχεδίασης του.
Για αναλυτικότερες πληροφορίες γύρω από την BMW i7 θα πρέπει να περιμένουμε την επίσημη παρουσίασή της τους επόμενους μήνες μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας της 7-Series.