Ford: Νέος ελαφρύς κινητήρας EcoBoost στο Detroit

Ford: Νέος ελαφρύς κινητήρας EcoBoost στο Detroit

Η πειραματική έκδοση του 3κύλινδρου 1.0 έχει σημαντικά μικρότερο βάρος και μπορεί να λειτουργήσει με δύο μόνο κυλίνδρους για οικονομία.

Η ελαφριά, πειραματική έκδοση του 1.0 EcoBoost βρίσκεται υπό εξέλιξη για ένα χρόνο. Πέντε από τα βασικά μέρη του κινητήρα έχουν αλλάξει, με αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους κατά 15,5% σε σχέση με τον γνωστό μας 1.0 EcoBoost παραγωγής.

Το μπλοκ των κυλίνδρων, η κυλινδροκεφαλή, οι μπιέλες, το εμπρός καπάκι και το κάρτερ έχουν υποστεί αλλαγές ώστε να μειωθεί το βάρος.

Το μπλοκ ζυγίζει 40% λιγότερο (μόνο 14 kg) χάρη σε νέα υλικά, νέα δομή και νέες μεθόδους συναρμολόγησης. Η κυλινδροκεφαλή είναι κατασκευασμένη κατά το ήμισυ από ανθρακονήματα. Οι μπιέλες είναι φτιαγμένες από σφυρήλατο αλουμίνιο, ενώ ανθρακονήματα έχουν χρησιμοποιηθεί για το εμπρός καπάκι και το κάρτερ, πράγμα που μειώνει επίσης το θόρυβο και τους κραδασμούς.

Η Ford διερευνά στον πειραματικό κινητήρα και την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων. Εδώ απενεργοποιείται ο μεσαίος κύλινδρος.

Ο Andreas Schamel, διευθυντής έρευνας κινητήριων συστημάτων και προηγμένης τεχνολογίας, λέει ότι ένας κινητήρας με λιγότερους από τρεις κυλίνδρους θα απαιτούσε υπερβολικά πολλούς συμβιβασμούς. Αντίθετα, η απενεργοποίηση του μεσαίου κυλίνδρου σε έναν 3κύλινδρο κινητήρα μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα λειτουργίας και την οδηγική απόλαυση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube