Η τεχνογνωσία της McLaren στην υπηρεσία των ποδηλάτων Specialized
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Specialized συνεργάζεται με τη McLaren για την εξέλιξη ενός ποδηλάτου, όμως κάθε φορά φαίνεται και καλύτερη.
Η εμπειρία που έχει πλέον χτίσει η McLaren στο κομμάτι του σχεδιασμού και της επεξεργασίας των συνθετικών υλικών είναι πραγματικά τεράστια.
Προκειμένου λοιπόν η Specialized να βελτιώσει ακόμα περισσότερο το Roubaix στην κορυφαία έκδοσή του S-Works, συνεργάστηκε για άλλη μια φορά με τους βρετανούς.
Η αεροδυναμική σήραγγα της McLaren βοήθησε στη βελτιστοποίηση της αντίστασης του πλαισίου αλλά και στη σχεδίαση των τροχών –κάτι εξαιρετικά σημαντικό για ένα αγωνιστικό ποδήλατο δρόμου- ενώ πάνω απ’ όλα η τεχνογνωσία των βρετανών βοήθησε στην υλοποίηση και την επεξεργασία των απαιτούμενων μετρήσεων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε τη McLaren 570S στις ειδικές του Ράλι Μόντε Κάρλο [video]
Στο να υπολογιστεί δηλαδή με τεράστια ακρίβεια το αποτέλεσμα ακόμα και της παραμικρής αλλαγής σε ένα στέλεχος του σκελετού, χωρίς αυτό να είναι ασύμφορο σε χρόνο ή χρήμα. Αρκεί απλώς να σκεφτείτε ότι μόνο χάρη στα σχεδιαστικά προγράμματα της McLaren ήταν εφικτή η σύνθεση σχεδόν 2.000 εικονικών μοντέλων σκελετού, εκ των οποίων μόνο τα 6 τελικά πήραν μορφή ώστε να δοκιμαστούν σε πραγματικές συνθήκες.
Σε αντίθετη περίπτωση, θα ήταν ασύγκριτα πιο δύσκολο, χρονοβόρο και ακριβό να τελειοποιηθεί αυτό που η Specialized ονομάζει FutureShock και ουσιαστικά είναι είδος ανάρτησης στο πιρούνι, που κάνει το ποδήλατο 1.000 φορές πιο άνετο από το προκάτοχο, χωρίς –προφανώς- απώλεια ενέργειας.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω είναι ένα ποδήλατο από ανθρακόνημα με συνολικό βάρος 6,8 kg (όλο μαζί, όχι μόνο ο σκελετός) που κοστίζει σχεδόν 9.000 ευρώ και που είναι τόσο τέλεια σχεδιασμένο, ώστε η ανάρτησή του να λειτουργεί ακόμα κι όταν ο εμπρός τροχός πατήσει μια κόλλα χαρτί.