Η Honda εξελίσσει νέο υβριδικό σύστημα για το 2018

Η Honda εξελίσσει νέο υβριδικό σύστημα για το 2018

Θα κάνει ντεμπούτο σε μοντέλο της αμερικάνικης αγοράς, αποτελώντας σημαντικό βήμα για την ευρύτερη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας.

Η ιαπωνική εταιρεία θα βγάλει στην παραγωγή ένα νέο υβριδικό σύστημα μέσα στο 2018, το οποίο αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται στο εικονιζόμενο «μουλάρι».

Η παρουσίαση του αυτοκινήτου που θα το χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά έχει τοποθετηθεί επίσημα στο επερχόμενο σαλόνι του Ντιτρόιτ τον Ιανουάριο, ενώ η κατασκευή του θα γίνεται στις ΗΠΑ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.5 VTEC Turbo

Στην προκειμένη περίπτωση πάντως, οι δοκιμές γίνονται σε ένα ελαφρώς τροποποιημένο Honda City, τη σεντάν έκδοση του Jazz που πωλείται σε κάποιες αγορές. Η επιλογή του συγκεκριμένου μοντέλου μπορεί και να έγινε ώστε να υπάρχει αρκετός χώρος για τον ένα θερμικό και τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που σύμφωνα με τις πληροφορίες θα έχει το σύστημα, καθώς και -κυρίως- για τη συστοιχία των μπαταριών εξέλιξης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε το Honda CR-V 1.6 i-DTEC 160 PS AT9

Το σύστημα είναι πολύ πιθανό να έχει κάποια σχέση με εκείνο που χρησιμοποιεί η υβριδική έκδοση του Accord που πωλείται στην Αμερική, ενώ δεν ακόμα υπάρξει καμία πληροφορία σχετικά με το εάν θα το δούμε και στην Ευρώπη.

Με δεδομένο όμως ότι η Honda έχει δηλώσει πως στα επόμενα δύο χρόνια το 50% των νέων αυτοκινήτων που θα παρουσιάσει θα κάνει χρήση και ηλεκτρικής ενέργειας, μάλλον θα πρέπει να υποθέσουμε ότι σε μια μορφή του, το νέο σύστημα θα χρησιμοποιηθεί και στη «δική μας» πλευρά του Ατλαντικού.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε το νέο Honda NSX

Επιπλέον, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Honda Motor Co Ltd, Takahiro Hachigo, είχε δηλώσει νωρίτερα μέσα στη χρονιά: «Μακροπρόθεσμα, ο ηλεκτρισμός είναι το κλειδί για μετακίνηση χωρίς εκπομπές ρύπων».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Οδηγούμε το νέο Honda Civic Type R

Και από μια εταιρεία με τη συνέπεια της Honda, μια τέτοια δήλωση αποκτά ακόμα περισσότερη σημασία, αφού έχει σα στόχο να μειώσει στο μισό τις συνολικές της εκπομπές CO2, συμπεριλαμβανομένης και της διαδικασίας παραγωγής των αυτοκινήτων της.

Είναι ένας στόχος που έχει τεθεί για το 2050 κι έχει για αιχμή του δόρατος το κορυφαίο της μοντέλο, το NSX.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube