Ταξί Mercedes-Benz ξεπέρασε τα 7.000.000 km και συνεχίζει
Πετρελαιοκίνητη ταξί Mercedes-Benz σπάει κάθε ρεκόρ, έχοντας καλύψει αστρονομική απόσταση.
Ταξί Mercedes-Benz, συνώνυμο τερατώδους αξιοπιστίας κι απαράμιλλης άνεσης στη μάχη του μεροκάματου. Αλλά ενώ πολλά επαγγελματικά στην Ελλάδα ξεπερνούν το 1.000.000 km και κάποια πλησιάζουν στο διπλάσιο νούμερο, μία W123 στις Κανάριες Νήσους κλέβει τις εντυπώσεις.
Η συγκεκριμένη ταξί Mercedes-Benz έχει ξεπεράσει τα 7.000.000 km και συνεχίζει ακάθεκτη. To όχημα των σχεδόν 5,5 m βρίσκεται σε υπηρεσία από το 1988 και πέρα από τον οδηγό, μπορεί να κουβαλήσει επτά επιβάτες. Ταξινομήθηκε δύο χρόνια νωρίτερα ως επιβατικό, σε μια ήρεμη περίοδο που στο στρατό θα αποκαλούσαμε «εβδομάδα προσαρμογής».
Ταξί Mercedes-Benz απειλεί να αντέξει μέχρι τη συντέλεια του κόσμου. Μαζί με τις κατσαρίδες
Όντας η έκδοση 240D, φοράει ντίζελ μοτέρ 2,4 lt κι 72 ίππων στις 4.400 rpm με πεντάρι χειροκίνητο σασμάν. Αλλά εδώ δεν ενδιαφερόμαστε για τις απόλυτες επιδόσεις, μόνο για την αξιοπιστία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί οι Mercedes-Benz W124 ντίζελ πωλούνται τόσο ακριβά;
Δουλεύοντας τρεις 8ωρες βάρδιες, η ταξί Mercedes-Benz κινείται ασταμάτητα και γράφει περί τα 700 km την ημέρα. Κάτι που σημαίνει ότι πραγματοποιεί 52 αλλαγές λαδιών τον χρόνο. Ναι, μία κάθε εβδομάδα, αφού συμπληρώνει 5.000 km.
Ο κινητήρας υπόκειται σε γενική επισκευή κάθε 1.000.000 km και παρά τη σχολαστική συντήρηση, προφανώς δεν είναι ο αρχικός. Και πάλι όμως, η άκνοη W123 βρίσκεται μόλις στο δεύτερο μοτέρ της.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι παλιές ντίζελ Mercedes-Benz δεν πεθαίνουν ποτέ [video]
Ο αρχικός ιδιοκτήτης την κράτησε μέχρι το 2008, όταν και πέθανε. Είχε ήδη διανύσει 3.700.000 km κι ενώ θα περίμενε κανείς ότι θα κατέληγε παλιοσίδερα, ο γιος του προέβη σε πλήρη ανακατασκευή και κάμποσες βελτιώσεις. Μεταξύ των οποίων τα αεριζόμενα δισκόφρενα της γενιάς W126 και κάμποσες επιπλέον πόντες στο σασί για να αντέξει τις καταπονήσεις.
Θα μπορούσε να παρκάρει στο μουσείο της εταιρείας στη Στουτγάρδη, δίπλα στην ταξί Mercedes-Benz του Γρηγόριου Σαχινίδη. Είχε ξεπεράσει τα 4.650.000 km και την αντάλλαξε το 2004 χωρίς επιπλέον κόστος με μια ολοκαίνουργια C200 CDI.
Δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε και την περίπτωση του Irv Gordon και του Volvo P1800. Είναι ακόμα στο ρεκόρ Γκίνες, αν κι ο ίδιος εγκατέλειψε τα εγκόσμια πριν έξι χρόνια.
Μια Παρασκευή του 1966, ο Αμερικανός παρέλαβε το Volvo του από τον αντιπρόσωπο — κι απλά δεν μπορούσε να σταματήσει να οδηγεί. Το πρωί της Δευτέρας ήταν πάλι στην αντιπροσωπεία, για το σέρβις των 2.500 km.
Όντας εκπαιδευτικός, έπρεπε να διανύει 200 km την ημέρα για να μεταβεί στον τόπο εργασίας του. Διένυσε συνολικά 5.246.875 km με το αγαπημένο του όχημα.