Rivian R3 και R3X, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι με τρία μοτέρ
Κι εκεί που περιμέναμε μόνο το R2, ο πλανήτης σοκαρίστηκε από το Rivian R3, κάτι που με -αρκετή δόση υπερβολής- μπορείς να χαρακτηρίσεις έως και Deltona του μέλλοντος.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του R2 κι ενώ κανείς δεν το περίμενε, οι παρευρισκόμενοι εξεπλάγησαν όταν αποκαλύφθηκε ένα δεύτερο, μικρότερο μοντέλο που ονομάζεται Rivian R3.
Το Rivian R3 είναι ένα ηλεκτρικό crossover που θα αποτελεί το μικρότερο μοντέλο της αμερικανικής EV start-up, κάτω από το R2.
Η Rivian μεγαλώνει ακόμα περισσότερο την γκάμα της. Αλλά κυρίως προσφέρει το μοντέλο R3X που μιλάει στο συναίσθημα του ενθουσιώδους οδηγού
Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το R2, αλλά με μικρότερες διαστάσεις και με ακόμη χαμηλότερη τιμή. Η Rivian δεν ανακοίνωσε την ακριβή τιμολόγηση, αλλά γνωρίζουμε ότι θα κοστίζει λιγότερο από τα $45.000 του R2.
Το Rivian R3 θα είναι διαθέσιμο ως μονοκινητήριο πισωκίνητο και 4κίνητο με δύο ηλεκτρομοτέρ. Θα υπάρχει κι η έκδοση R3X, που μοιάζει έτοιμη να επιτεθεί σε Ειδικές Διαδρομές του WRC.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Rivian R2, επιτέλους ένας σοβαρός ανταγωνιστής για το Model Y
Θα έχει διάταξη τριών ηλεκτροκινητήρων και το πρωτότυπο φορούσε ρετρό ζάντες, χωμάτινα ελαστικά δρόμου, οπότε το όλο κυβιστικό σχήμα του κι η πίσω αεροτομή έφεραν στο νου θύμησες από Lancia Delta Integrale.
Όπως και σε άλλα μοντέλα της Rivian, το R3 θα έχει μπροστινό πορτ-μπαγκάζ και ξεχωριστά ανοιγόμενο πίσω τζάμι. Στο εσωτερικό, η καμπίνα είναι αρκετά απλή με μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής κι άφθονους αποθηκευτικούς χώρους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Rivian είναι η μάρκα με τους πιο ευχαριστημένους αγοραστές
Όπως έγινε και με το R2, η Rivian θα προικίσει αμφότερα τα νέα της μοντέλα με δύο ντουλαπάκια, ένα χαρακτηριστικό που τόσο έλειπε από τους ιδιοκτήτες των R1T.
Δεν δόθηκαν πληροφορίες σχετικά με την αυτονομία, αλλά γνωρίζοντας ότι θα διατίθεται με δύο μπαταρίες, εικάζουμε ότι η μεγαλύτερη θα ισοφαρίζει τα 300 μίλια (483 km) του R2. Το Rivian R3 θα έχει NACS υποδοχή φόρτισης, οπότε θα μπορεί να φορτίζει στο δίκτο ταχυφορτιστών της Tesla.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 33.000 δολάρια μπαίνει μέσα η Rivian για κάθε μοντέλο που πουλάει
Η Rivian θα κατασκευάσει το R2 στο εργοστάσιό της στο Ιλινόις, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το πρώτο εξάμηνο του 2026, οπότε λογικά το R3 θα αργήσει λίγο παραπάνω. Όπως και με το R2, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν μια επιστρεφόμενη προκαταβολή $100.