To Terzo Millennio concept δείχνει το μέλλον της Lamborghini

To Terzo Millennio concept δείχνει το μέλλον της Lamborghini

Η Lamborghini αποκάλυψε το πρωτότυπο Terzo Millennio concept στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης, δείχνοντας τις μελλοντικές τάσεις.

Η Lamborghini  παρουσίασε στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης ένα πρωτότυπο με το όνομα Terzo Millennio, που σημαίνει τρίτη χιλιετία.

Είναι ένα τετρακίνητο ηλεκτρικό hypercar με τους ηλεκτροκινητήρες εντός των τροχών και τη δυνατότητα ξεχωριστής κατανομής της ισχύος που θα φτάνει σε κάθε έναν από αυτούς. Η Lamborghini δεν έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για τη ροπή κάθε κινητήρα. Η έμφαση δόθηκε σε δύο τομείς: Στη νέα γενιά συστημάτων αποθήκευσης της ενέργειας και στα πρωτοποριακά υλικά κατασκευής.

Η Lamborghini συνεργάστηκε με δύο ξεχωριστά εργαστήρια του MIT, χρηματοδοτώντας το project. Το πρώτο είναι το Dinca Research Lab, το οποίο πήρε το όνομά τον Καθηγητή Χημικό Mircea Dinca. Ενώ το δεύτερο λειτουργεί υπό την Mechanosynthesis Group με επικεφαλής τον Καθηγητή Μηχανολόγο Anastasios John Hart.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την πισωκίνητη Lamborghini Huracan LP580-2 [video]

Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ένα δευτερεύον ξεχωριστό από τους βασικούς ηλεκτροκινητήρες σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας. Από το οποίο παίρνει έξτρα ώθηση. Σε ό,τι αφορά στην τεχνολογία μπαταρίας, την ικανότητα αποθήκευσης ενέργειας και το βάρος, η Lamborghini λέει ότι δεν βρίσκεται στο επίπεδο που θα ήθελε, ακόμη. Αλλά υπόσχεται ότι αυτό που τελικά θα παρουσιάσει θα είναι ένα τεράστιο άλμα προς τα εμπρός.

Το πλαίσιο είναι ανθρακονημάτινο, με ενσωματωμένους αισθητήρες που επιτρέπουν στο ίδιο το όχημα την… αυτοδιάγνωση της στρεπτικής ακαμψίας και τυχόν αστοχιών ή ζημιών στη δομή του. Ειδικά χημικά που κυκλοφορούν σε μικροσκοπικά κανάλια σαν αγγεία, εντός του ανθρακονήματος επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να αυτοεπισκευάζεται. Σε συνεργασία με το MIT, η Lamborghini εξετάζει νέες μεθόδους παραγωγής εξαρτημάτων από ανθρακόνημα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Lamborghini έφτασε τις 7.000 Aventador και τις 9.000 Huracan

Χωρίς τους χωροταξικούς περιορισμούς της κλασικής 4κίνησης, η Lamborghini έχει δώσει όλη το βάρος του σχεδιασμού στη μέγιστη αεροδυναμική απόδοση. Αυτό είναι ένα ακόμη πεδίο στο οποίο η μάρκα θεωρεί ότι υπάρχει ακόμη μεγάλο περιθώριο εξέλιξης, όπως και ο ήχος του κινητήρα. Όχι του κλασικού V12 με το επικό soundtrack, αλλά του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Η αθόρυβη φύση του οποίου στερεί ένα από τα πιο συναρπαστικά στοιχεία της εμπερίας οδήγησης Lamborghini.

«Για να υιοθετήσουμε την ηλεκτροκίνηση, πρέπει να βρούμε ένα ήχο που θα παράγει ο κινητήρας όταν θα κληθεί να αντικαταστήσει τον V12», παραδέχεται η Lamborghini. Χωρίς ωστόσο να προσδιοριστεί το «χρώμα» αυτού του ήχου. Για την καμπίνα, προς το παρόν είναι γνωστό μόνο ότι διαθέτει virtual cockpit, που επιτρέπει στους επιβάτες να μεταφέρονται νοερά στις πιο φημισμένες πίστες του κόσμου. Και στο περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας να «ακολουθούν» ένα αυτοκίνητο φάντασμα στις ιδανικές γραμμές, όπως στα video games.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θαυμάστε την Lamborghini Aventador S Roadster

«Η συνεργασία με το MIT είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για το τμήμα Έρευνας & Εξέλιξης», δήλωσε ο Πρόεδρος της Lamborghini, Stefano Domenicali. «Μας επιτρέπει να κάνουμε αυτό στο οποίο η εταιρεία ήταν ανέκαθεν καλή: Να ξαναγράφει τους κανόνες που προσδιορίζουν το σπορ αυτοκίνητο. Μας συναρπάζει να εξελίσσουμε τεχνογνωσία για το αύριο κάνοντας αυτό που σήμερα μοιάζει ανέφικτο. Η Lamborghini πρέπει πάντα να δημιουργεί τα όνειρα της επόμενης γενιάς».

Πηγή Autocar
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube