Karma Pininfarina GT και SC1 Vision Concept στη Σαγκάη

Karma Pininfarina GT και SC1 Vision Concept στη Σαγκάη

Το όμορφο δίθυρο coupe βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή ενώ το φουτουριστικό roadster είναι μια σχεδιαστική μελέτη για το μέλλον της Karma.

Εκτός από το σημαντικά αναβαθμισμένο Revero GT, η Karma παρουσίασε στη Σαγκάη και δύο πρωτότυπα με αρκετό ενδιαφέρον - το στυλάτο Pininfarina GT και το φουτουριστικό SC1 Vision Concept.

Pininfarina GT

Ξεκινώντας από το Pininfarina GT, όπως υποδηλώνει και το όνομά του σχεδιάστηκε από τον ιταλικό οίκο Pininfarina και βασίζεται στα μηχανικά μέρη του υβριδικού Revero GT. Το πλήρως ανασχεδιασμένο αμάξωμα του δίθυρου coupe έχει εντυπωσιακές αναλογίες, λεπτά φωτιστικά σώματα, μακρύ καπό και μυώδες αμάξωμα, με τον Pininfarina να ενσωματώνει με πολύ επιτυχημένο τρόπο στον προφυλακτήρα τις εισαγωγές αέρα που παραπέμπουν στη διπλή γρίλια - σήμα κατατεθέν της εταιρείας.

Η εξωτερική απόχρωση Bone Gray έρχεται σε αντίθεση με την μαύρη οροφή ενώ η ανασχεδιασμένη τετραθέσια καμπίνα έχει δερμάτινες επενδύσεις σε λευκό χρώμα.

Σύμφωνα με την Karma, αν υπάρξει αρκετό ενδιαφέρον για το μοντέλο είναι πολύ πιθανό να το δούμε και στην παραγωγή, σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων που  θα κατασκευαστούν στις εγκαταστάσεις του Pininfarina.

SC1 Vision

Προχωράμε στο τρίτο μοντέλο της Karma που παρουσιάστηκε στη Σαγκάη που δεν είναι άλλο από το SC1 Vision Concept. Με αυτό το φουτουριστικό πρωτότυπο, η εταιρεία μας δίνει μια γεύση από τη μελλοντική σχεδιαστική της ταυτότητα εμπνευσμένη από την αεροναυπηγική, αλλά και την επερχόμενη στροφή της σε πλήρως ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

Το διθέσιο roadster χαρακτηρίζεται από ένα ιδιαίτερα μακρύ καπό, κοντό παρμπρίζ και υπερβολικά μεγάλες πόρτες οι οποίες ανοίγουν προς τα πάνω, αποκαλύπτοντας το χώρο αποσκευών που είναι κρυμμένος στο ρύγχος του πρωτοτύπου.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ένα συνδυασμό από ανθρακονήματα και δέρμα, ενσωματωμένα στα τοιχώματα της καμπίνας καθίσματα αλλά και μια οθόνη μπροστά από κάθε επιβάτη με εξελιγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και έλεγχο μέσω αφής, φωνητικών εντολών και κινήσεων των ματιών.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube