Διαρροή: Αυτό είναι το τεράστιο BMW X7 iPerformance

Διαρροή: Αυτό είναι το τεράστιο BMW X7 iPerformance

Όταν η BMW υποσχέθηκε ότι θα παρουσιάσει κάτι πραγματικά μεγάλο στην ΙΑΑ 2017, δεν φανταζόμαστε ότι το εννοούσε με όλη τη σημασία της λέξης.

Το πρωτότυπο X7 iPerformance σχεδιάστηκε ως πρόκριμα του καινούργιου μοντέλου που θα αποτελεί και την ναυαρχίδα των X Series της BMW.

Και πράγματι, το πρωτότυπο διέρρευσε προς επίρρωση του χαρακτηρισμού «ναυαρχίδα», καθώς είναι τεράστιο και με τεράστια γρίλια στη μάσκα, προφανώς για να δελεάσει το αμερικανικό κοινό που του αρέσει η αισθητική προσέγγιση αυτή στα (πολύ) μεγάλα SUV.

Το πληθωρικό στιλ του πρωτοτύπου X7 iPerformance στο εμπρός μέρος υποστηρίζεται επίσης από κάθετα στοιχεία στις εισαγωγές αέρα, αλλά και από εντυπωσιακή ποσότητα μεταλλικών διακοσμήσεων.

Πηγαίνοντας προς τα πίσω διακρίνουμε τις λαβές των χειρών που έρχονται πρόσωπο με την επιφάνεια της πόρτας, καθώς και μια θύρα φόρτισης στο εμπρός αριστερό φτερό. Το σχεδιαστικό τμήμα της BMW τοποθέτησε υπερμεγέθεις τροχούς, οι ζάντες μπορεί να φτάνουν και τις 23”, καθώς και μια πανοραμική οροφή. Οι σχεδιαστές επέλεξαν τέλος να σχεδιάσουν ένα πίσω προφυλακτήρα με αεραγωγούς και πολύ λεπτά φανάρια.

Στην καμπίνα, η προσέγγιση είναι διαφορετική με έμφαση στη λεπτότητα του σχεδιασμού και στην πολυτέλεια. Οι λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο θα δοθούν στη δημοσιότητα αύριο, 8 Σεπτεμβρίου, αλλά εξ όσων μπορούμε να δούμε από τις φωτογραφίες, το πρωτότυπο έχει σαλόνι σε δύο χρωματικούς τόνους, ξύλινη διακόσμηση και μεταλλικές, ανοιχτόχρωμες ενθέσεις. Η υψηλή τεχνολογία φυσικά και έχει την τιμητική της στην καμπίνα, με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, σύστημα πολυμέσων και διαχείρισης iDrive και «διαστημικό» τιμόνι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έμφαση στα μεγάλα αυτοκίνητα από το BMW Group

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης του X7 iPerformance που λεγόταν ότι θα βασίζεται σε κυψέλη καυσίμου, αυτό δεν φαίνεται και μάλλον θα έχουμε να κάνουμε με ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα. Εξάλλου αυτό είναι κάτι που προωθεί η BMW σφόδρα τον τελευταίο καιρό, όπου για την περίπτωση του πατώματος της 7 Series έχουμε το σύστημα 740e iPerformance με 4κύλινδρο δίλιτρο κινητήρα τούρμπο 258 PS και ηλεκτρομοτέρ με μπαταρία ιόντων λιθίου 9,2 kWh με 113 άλογα, που σε συνδυασμό αποδίδει 326 PS και 51 kgm.       

Tο μοντέλο παραγωγής αναμένεται να διατίθεται τουλάχιστον σε τέσσερις επιλογές όσον αγορά την γκάμα, περιλαμβανομένων εκτός του παραπάνω συστήματος, έναν κινητήρα 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά TwinPower Turbo με 340 άλογα, έναν 4,4λιτρο TwinTurbo Turbo V8 με 449 άλογα και το ντίζελ μοντέλο X7 xDrive 40d με 3λιτρο 6κύλινδρο μοτέρ 320 ίππων και τετρακίνηση.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube