Πόσα χρόνια χρειάζονται για να φορτίσετε το EV σας με USB;

Πόσα χρόνια χρειάζονται για να φορτίσετε το EV σας με USB;

Έως και 12,5 χρόνια αν έχετε βαρβάτη μπαταρία, είναι η απάντηση.

USB

Με την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης, έχουμε μάθει διάφορους όρους που δεν γνωρίζαμε μέχρι πριν λίγα χρόνια. Πρωτόκολλα φόρτισης, διαφορετικούς αντάπτορες, καμπύλες φόρτισης, τη διαφορά kW με kWh. Αλλά τι γίνεται αν επιχειρήσετε να φορτίσετε το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο με ένα απλό USB;

Μα υπάρχει τέτοιο καλώδιο φόρτισης, θα αναρωτηθεί κάποιος και με το δίκιο του. Σημασία έχει ότι κάποιος ασχολήθηκε να υπολογίσει τι θα συνέβαινε αν υπήρχε και κάποιος προσπαθούσε να φορτίσει με δαύτο.

Φόρτιση με USB; Γιατί όχι; Τι έχετε να κάνετε τα επόμενα 12,5 χρόνια;

Στην περίπτωση λοιπόν ενός Hummer EV, με τη θηριώδη μπαταρία των 246 kWh, ένα απλό USB που δίνει μόλις 2,5 watt, θα χρειαστεί 12,5 χρόνια! Οι δικές μας πράξεις δίνουν χρόνο φόρτισης μικρότερο κατά ένα έτος, αλλά κουβέντα να γίνεται.

 

 

Η Porsche Taycan Turbo S με τη μεγαλύτερη μπαταρία Performance Battery Plus έχει χωρητικότητα 93,4 kWh. Αν την πριζώνατε τώρα στο θαυματουργό USB σας, θα ήταν γεμάτη σε τέσσερα χρόνια και τρεις μήνες. Έτοιμη δηλαδή για το Πάσχα του 2028!

USB

Αν διαλέξουμε κάτι με μικρή μπαταρία, όπως το Nissan LEAF πρώτης γενιάς με τις μόλις 24 kWh, θα ήταν γεμάτο σε μόλις 400 ημέρες. Τεχνικώς, το συγκεκριμένο μοντέλο δεν μπορεί να φορτίσει με το CCS1 βύσμα που βλέπουμε στη φωτογραφία, αλλά έτσι κι αλλιώς, όλα όσα αναφέρουμε είναι στο θεωρητικό επίπεδο.

USB

Ας υποθέσουμε ότι μόλις ολοκληρώσατε μερικούς καυτούς γύρους στο Nürburgring με το ταχύτερο ηλεκτρικό εκεί μέσα, δηλαδή το Rimac Nevera. Έχετε βγει από την πίστα για να πάρετε μια ανάσα και για να ξαναγεμίσει το θηρίο των 120 kWh. Ε λοιπόν, σε 5,5 χρόνια θα είναι έτοιμη!

Βάλτε αφύπνιση στο κινητό για το καλοκαίρι του 2029 και πηγαίντε να την πάρετε για να σπάσετε το EV ρεκόρ. Ποιος ξέρει πόσες φορές θα έχει αλλάξει χέρια μέχρι τότε...

USB

Ενώ το βασικό Tesla Cybertruck έχει μπαταρία 123 kWh, αν επιλέξετε το επιπλέον Power Bank, η συνολική χωρητικότητα εκτοξεύεται στις 170 kWh.

Σε επτά χρόνια κι εννέα μήνες θα είναι έτοιμο για την επόμενη βόλτα σας. Δηλαδή δεν θα προλάβει καν την αλλαγή της δεκαετίας. Μπα, καλύτερα να πάμε σε ένα Supercharger της Tesla.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube