Porsche 944 ετοιμάζεται για πίστα με βαφή Castrol και 20VT 1.8

Porsche 944 ετοιμάζεται για πίστα με βαφή Castrol και 20VT 1.8

Porsche 944 φοράει τα καλά της για να λυσσάξει στις πίστες των ΗΠΑ, με αυτοκόλλητα της Castrol που θυμίζουν άλλες δοξασμένες εποχές.

Porsche 944

H Porsche 944 έζησε πάντα στη σκιά της 911 και της 928. Ποτέ δεν αξίωσε κάτι παραπάνω από τις μεγάλες «αδελφές» της, αλλά απέδειξε ότι μπορείς να απολαμβάνεις μια γνήσια «Πορκ», ακόμα και με 4κύλινδρο μοτέρ. Κάμποσες 10ετίες πριν η συγκεκριμένη διάταξη εφαρμοστεί προσφάτως σε Boxster και Cayman

Στην ταχύτερή της μορφή, η Porsche 944 Turbo φορούσε μοτέρ 2.479 cc, με απόδοση έως 253 ίππους. Επιτάχυνε από στάση στα 100 km/h σε 6,3”, με τελική στα 260 km/h. Είχε το πλεονέκτημα του κινητήρα μπροστά, που της χάριζε σαφώς πιο φιλικό στήσιμο από την πισωμήχανη 911 και παρέμενε ένα εύχρηστο αυτοκίνητο στην καθημερινότητα.

Θες ένα κλασικό μοντέλο για την πίστα; Η συγκεκριμένη Porsche 944 φτιάχτηκε με μεράκι

Porsche 944

Όταν λοιπόν κάποιοι στη Dawsonville της Γεωργίας στις ΗΠΑ αποφάσισαν να φτιάξουν ένα πιστάδικο όχημα, δεν κοίταξαν πουθενά αλλού από την Porsche 944. Σεβάστηκαν την 4κύλινδρη φύση της, αλλά ήθελαν κάτι πιο δυνατό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 944 Turbo vs Macan GTS στην πίστα [video]

Επέλεξαν λοιπόν να της φορέσουν τον πολυτραγουδισμένο 5βάλβιδο του Ομίλου VW. Με κυβισμό 1,8 lt, φορέθηκε σε 10άδες μοντέλα, από SEAT Ibiza, πολυμορφικά Alhambra και Sharan, μέχρι το VW Beetle και το Audi TT. Σε εργοστασιακή μορφή, απέδιδε από 150 έως 240 ίππους.

Porsche 944

Δεν τους αρκούσαν. Με ενισχυμένα σωθικά και μπεκ 630 cc της Deka, η απόδοση έχει σκαρφαλώσει στους 320 ίππους. Το πισωκίνητο μοντέλο του 1983 χρησιμοποιεί two-way μπλοκέ διαφορικό, ενώ 4πίστονα φρένα της Wilwood αναλαμβάνουν την πέδηση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota GR Yaris φοράει τα Castrol αυτοκόλλητα της Celica του 1993

Αμορτισέρ κι ελατήρια από 968 Club Sport με ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ακούγονται ελπιδοφόρος συνδυασμός και το τέλειο όχημα για track-day χρήση είναι μπροστά σας. Η καμπίνα έχει απογυμνωθεί από κάθε περιττή πολυτέλεια. 

Porsche 944

Roll-cage ενισχύει την ακαμψία του αμαξώματος κι υπάρχει εκεί για την κακή στιγμή, ενώ απορούμε με την απουσία καθίσματος για τον συνοδηγό. 

Ο οδηγός είναι περιχαρής, σφιχταγκαλιασμένος από το μπάκετ της OMP, με τις αγωνιστικές ζώνες πολλαπλών σημείων. Αλλά δεν θα βάλει ποτέ κάποιον εκεί δίπλα; 

Porsche 944

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube