Peugeot: Το προσεχές 208 GTI με βενζινοκινητήρα 225 PS;

Peugeot: Το προσεχές 208 GTI με βενζινοκινητήρα 225 PS;

Επαγγελματίες του κλάδου αυτοκινητοβιομηχανίας σημείωσαν την παρουσία, στο εσωτερικό λογισμικό της εταιρείας, μιας αναφοράς σε κινητήρα 225 ίππων για το νέο Peugeot 208.

Η παραπάνω πληροφορία θα μπορούσε να σημαίνει τη συνέχεια του θερμικού 208 GTI, ακόμη κι αν τίποτα προσώρας δεν έχει επιβεβαιωθεί γι’ αυτό το θέμα.

Προς το παρόν, η Peugeot επικεντρώνεται στη διπλή γκάμα του νέου 208 με θερμικές εκδόσεις και το ηλεκτρικό e-208. Αλλά μέχρι το 2020, το Sochaux θα αρχίσει να μας δίνει περισσότερες πληροφορίες για το GTI, το οποίο θα πρέπει λογικά να ανανεωθεί. Επί του παρόντος, το Ford Fiesta ST θα πρέπει να αισθάνεται πολύ μόνο του, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός είναι σχεδόν ανύπαρκτος: Το Volkswagen Polo GTI είναι πιο αστικό, το Renault Clio RS σταμάτησε, όπως εξάλλου και το 208 GTI.

Η «ανακάλυψη» στο εσωτερικό λογισμικό της εταιρείας, όπως αναφέρουν οι επαγγελματίες που την έκαναν, συνίσταται στην παρουσία αναφοράς για τον κινητήρα «EP6 FADTX», η οποία στην πραγματικότητα είναι το κωδικό όνομα του 4κύλινδρου 1.600άρη των 225 ίππων που φορούν τα Peugeot 308 GT και 508 GT. Η παρουσία του κάτω από το καπό του 208 θα πρέπει να περιμένουμε να επιβεβαιωθεί. Και με αυτή την ισχύ, φανταζόμαστε ότι θα μπορούσε να πρόκειται για την έκδοση «GTI» ή, τουλάχιστον, τη βάση της.

Προς το παρόν βέβαια, όλα αυτά είναι μόνο μια πιθανότητα. Η Peugeot εξάλλου δεν έχει ποτέ αποκλείσει τη δυνατότητα εξηλεκτρισμού του μελλοντικού 208 GTI. Έτσι, το ερώτημα που γεννάται είναι αν αυτός ο κινητήρας θα αποτελεί από μόνος του το σύστημα κίνησης ενός 208 GTI ή θα συνδεθεί με ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ; Για την απάντηση θα χρειαστεί να περιμένουμε μερικούς ακόμη μήνες πριν το ανακαλύψουμε.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube