
Οι πρώτες ηλεκτρικές Rolls-Royce!
Εκ μετατροπής από τη βρετανική εταιρεία Lunaz, αυτές οι δύο ηλεκτρικές Rolls-Royce ανακοινώνονται με τόσο εντυπωσιακή αυτονομία όσο και η τιμή τους.


Εάν η Rolls-Royce κάποτε να περάσει στα EV, μάλλον αυτό θα γίνει ύστερα από αρκετά χρόνια. Για να ικανοποιήσει λοιπόν την «αδημονία» μας μέχρι τότε, η βρετανική εταιρεία Lunaz είχε την φαεινή ιδέα να μετατρέψει δύο εμβληματικά μοντέλα της βρετανικής φίρμας μάρκας.
Προερχόμενα αμφότερα από τη δεκαετία του ’60, η Phantom V και η Silver Cloud φόρεσαν ηλεκτρομοτέρ 375 ίππων. Μονάδα ισχύος που συνδυάζεται με μια συστοιχία μπαταριών 120 kWh στη Phantom V και 80 kWh στη Silver Cloud. Και στις δύο περιπτώσεις, η μέγιστη αυτονομία είναι κοντά στα 500 km.
Προφανώς η Rolls-Royce «e»-Phantom V με την μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητα είναι και η πιο τσουχτερή στην τιμή, ανεβαίνοντας με τη σημερινή ισοτιμία στερλίνας/ευρώ πάνω από τα €500 χιλιάρικα. Πιο «προσιτή, η Silver Cloud ξεκινά από τις 390.000 ευρώ.
Σημειώστε ότι για τη Lunaz δεν είναι το πρώτο ρετροφίτ. Εκτός από τα δύο μοντέλα της Rolls-Royce, η εταιρεία προσφέρει επίσης μια αμιγώς ηλεκτρική Jaguar XK120 και μια Bentley S2 Flying Spur.