Ο EV αντικαταστάτης της Mercedes-AMG GT 63 θα έχει 1.000 PS

Ο EV αντικαταστάτης της Mercedes-AMG GT 63 θα έχει 1.000 PS

Η επόμενη Mercedes-AMG GT 63 θα μπαίνει στην πρίζα και θα αποδίδει 1.000 PS.

Ο αντικαταστάστης της Mercedes-AMG GT63 θα μπαίνει στην πρίζα και θα αποτελέσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της AMG. Αναμένεται το 2025 με καινοτόμο σύστημα μετάδοσης κίνησης και κατά πάσα πιθανότητα θα αποτελεί το πιο ισχυρό αυτοκίνητο δρόμου της εταιρείας μέχρι σήμερα. 

Θα αντικαταστήσει τη βροντόφωνη GT 63 4πορτη Coupé με τον V8 κινητήρα και θα αντιμετωπίσει εξαιρετικά ισχυρό ανταγωνισμό. 

1.000 PS και 1.600 Nm ακαριαίας ηλεκτρικής απόκρισης θέλουν να μας κάνουν να ξεχάσουμε τη βροντερή αγριάδα του V8  της Mercedes-AMG GT63

Αναφερόμαστε στα σπορ ηλεκτρικά σεντάν με προεξέχοντα το Tesla Model S Plaid, την Porsche Taycan, το Audi E-tron GT και το Lucid Air. Και βέβαια, τις μελλοντικές προτάσεις από Audi και BMW.

Electric Mercedes-AMG GT63

Η AMG έχει ήδη επέμβει στις EQE κι EQS αλλά εκεί απλώς ενισχύει την αθλητικότητά τους. Το νέο μοντέλο θα σχεδιαστεί από λευκό χαρτί ως καθαρόαιμο αυτοκίνητο επιδόσεων. 

Ως εκ τούτου, αναμένεται να δώσει τόση αντίστοιχη έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά, όσο και στις επιδόσεις στην ευθεία. 

Electric Mercedes-AMG GT63

Θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται σε μια EV πλατφόρμα προσανατολισμένη στις επιδόσεις, γνωστή ως AMG.EA. Θα χρησιμοποιεί εξαιρετικά προηγμένης τεχνολογίας ηλεκτροκινητήρες από τη βρετανική εταιρεία Yasa, που εξαγοράστηκε από τη Mercedes-Benz το 2021.

Η AMG δεν έχει αποκαλύψει ακόμη τίποτα για τις νέες τεχνολογίες που θα ενσωματώνουν. Όμως το αφεντικό της Yasa, Tim Woolmer, επιβεβαίωσε στο Autocar ότι εξελίσσουν ηλεκτροκινητήρα που ζυγίζει μόλις 24 κιλά, τη στιγμή που παράγει τα εξωφρενικά νούμερα των 480 PS και 800 Nm. 

Electric Mercedes-AMG GT63

Εάν χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα δύο τέτοια ηλεκτρομοτέρ, αναμένουμε δραματική αύξηση της απόδοσης ακόμη και σε σχέση με την AMG EQS 53 4Matic των 761 PS, αγγίζοντας τα 1.000 PS και τα 1.600 Nm. Με τέτοια ισχύ, θα θεωρούσαμε λογική και δεδομένη την τετρακίνηση. 

Όμως, ένα πρόσφατο πρωτότυπο της Mercedes-Benz – το ρετρό, σε σχήμα σφήνας One-Eleven – φιλοξενεί και τους δύο ηλεκτροκινητήρες του στον πίσω άξονα, υποδηλώνοντας ότι η τετρακίνηση δεν είναι δεδομένη για τα σπορ μοντέλα επόμενης γενιάς της AMG. 

Electric Mercedes-AMG GT63

Στην παρουσίασή του, οι τεχνικοί τόνισαν τα πλεονεκτήματα της δύο δίδυμων κινητήρων στο πίσω μέρος: το μπροστινό μπορεί να χαμηλώσει και να πλησιάσει όσο το δυνατόν πιο κοντά στο έδαφος για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση, ενώ οι συμπαγείς διαστάσεις των ηλεκτρικών μοτέρ αφήνουν επαρκή χώρο αποσκευών πίσω. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube