Νέο ρεκόρ στο χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων

Νέο ρεκόρ στο χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων

Αυτό είναι πλέον το πιο ακριβό κλασικό αυτοκίνητο που άλλαξε ποτέ χέρια. Και δεν θα το βρείτε στις σχετικές λίστες, γιατί η συναλλαγή έγινε μυστικά.

Μια Ferrari 250 GTO του 1963 με αριθμό σασί #4153, η οποία πωλήθηκε στον συλλέκτη David MacNeil, CEO της εταιρείας WeatherTech, είναι πλέον το ακριβότερο κλασικό αυτοκίνητο στον γαλαξία. Πουλήθηκε εκτός δημοπρασίας σε τιμή που έφτασε τα $70 εκατομμύρια.

Αν η πληροφορία αληθεύει, τότε η συγκεκριμένη αγοραπωλησία κλέβει το ρεκόρ του ακριβότερου αυτοκινήτου στον κόσμο από μια άλλη Ferrari 250 GTO και μια κίνηση που είχε γίνει το 2016, η οποία το είχε κλέψει από μία άλλη 250 GTO που είχε πουληθεί το 2013. Η συγκεκριμένη Ferrari 250 GTO, μία από τις 39 που κατασκευάστηκαν, είναι αγωνιστική αλλά δεν έχει τρακάρει ποτέ και έτσι έχει το αυθεντικό της αμάξωμα. Αυτό την καθιστά εξαιρετικά πολύτιμη. Σπάνιο είναι επίσης και το χρώμα της, ασημί με κίτρινες ρίγες αντί του κλασικού κόκκινου. Τα χρώματα αυτά είχαν επιλέξει οι ομάδες Ecurie Francorchamps και Equipe National Belge, οι οποίες χρησιμοποίησαν το αυτοκίνητο τα πρώτα δύο χρόνια. Το 1963 το αυτοκίνητο έτρεξε επίσης στο Le Mans και πήρε την 4η θέση, με τους Pierre Dumay και Leon Dernier στο τιμόνι. Κέρδισε επίσης τον σκληρό αλλά με ιδιαίτερο κύρος εκείνη την εποχή δεκαήμερο αγώνα Tour de France, με τους Lucien Bianchi και Georges Berger.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Ferrari μπορεί να συνεχίσει την παραγωγή της θρυλικής κλασικής 250 GTO

To ’64 και το ’65 το αυτοκίνητο συμμετείχε σε 14 αγώνες στην Αφρική. Η αγωνιστική του πορεία συνεχίστηκε στην Ισπανία από το ’66 ως το ’69, με ιδιοκτήτη/οδηγό τον Eugenio Batunore. Από εκεί και έπειτα δεν είχε αξιοσημείωτη δημόσια παρουσία σε κάποια διοργάνωση, ως την δεκαετία του ’80 που αγοράστηκε από τον Γάλλο Henri Chambon. Την οδήγησε σε διάφορους αγώνες κλασικών και επιδείξεις, πριν την πουλήσει στον Ελβετό Nicolaus Springer το 1997. Ο οποίος με τη σειρά του την έτρεξε σε διάφορες διοργανώσεις, μεταξύ των οποίων το Goodwood Revival. Το 2000 την πούλησε στον Γερμανό Herr Grohe για $6,5 εκατομμύρια. Μετά από τρία χρόνια πουλήθηκε ξανά σε έναν άλλο Γερμανό συλλέκτη, στον Christian Glaesel.

Την δεκαετία του ’90 το αυτοκίνητο αποκαταστάθηκε επιμελώς από την DK Engineering, πασίγνωστη στη Μ. Βρετανία για την εξειδίκευσή της στις Ferrari. Το 2012/2013 πήρε πιστοποίηση από το ειδικό τμήμα Ferrari Classiche του εργοστασίου. Ο James Cottingham, πρόεδρος της DK Engineering, επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για την καλύτερη «εν ζωή» Ferrari 250 GTO.

Πηγή Autoclassics

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube