Νέο Lexus ES, διαθέσιμο ως υβριδικό και 100% ηλεκτρικό

Νέο Lexus ES, διαθέσιμο ως υβριδικό και 100% ηλεκτρικό

Η 8η γενιά του Lexus ES αποτελεί την πρώτη που υιοθετεί ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Το Lexus ES του 2025 παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Έρχεται να αντικαταστήσει την 7η γενιά, που μας συντρόφευε από το 2018.

Αντλώντας έμπνευση τόσο από το τρέχον ηλεκτρικό SUV RZ της μάρκας, το αντίστοιχο θερμικό RX και το πρωτότυπο LF-ZL του 2023, το μήκος του Lexus ES φτάνει πλέον τα 5.140 mm. Είναι δηλαδή 165 mm μακρύτερο από πριν.

Το μεταξόνιο των 2.950 mm είναι 80 mm μεγαλύτερο από του μοντέλου που αντικαθιστά.

Για πρώτη φορά στα χρονικά, η κορυφαία μπερλίνα της Lexus δεν θα επισκέπτεται το βενζινάδικο

Lexus ES

Μια ανεπαίσθητη διαφορά στη σχεδίαση του μπροστινού άκρου υποδηλώνει ποιο σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι κρυμμένο κάτω από το καπό.

Τα υβριδικά ES διαθέτουν μια οριζόντια γρίλια κάτω από το σήμα της Lexus, η οποία απουσιάζει από τις ηλεκτρικές εκδόσεις.

Η βασική υβριδική έκδοση διαθέτει κινητήρα 2,0 lt που αποδίδει 197 ίππους. Η κίνηση γίνεται μόνο από τους μπροστινούς τροχούς και χρειάζεται 9,4για να φτάσει τα 100 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτρική καταιγίδα από Toyota και Lexus με 15 νέα EV

Όποιος θέλει κάτι πιο εκλεκτό, θα αγοράσει το 4κίνητο Lexus ES 350h των 2,5 lt. Με 247 ίππους, μειώνει τον χρόνο του σπριντ στα πιο αξιοσέβαστα 7,8. Και τα δύο μοτέρ είναι 4κύλινδρα, δεν υπάρχουν πλέον 6κύλινδρες επιλογές.

Lexus ES

Οι καλές εκδόσεις του ES μπαίνουν στην πρίζα. Το φθηνότερο προσθιοκίνητο 350e αποδίδει 224 ίππους και φτάνει τα 100 σε 8,9”. Η αυτονομία του φτάνει τα 685 km στον αισιόδοξο κινεζικό κύκλο CLTC. Όταν είναι εξοπλισμένο με τις 19άρες ζάντες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lexus LS400 με 1.000.000 μίλια πουλήθηκε για ένα δολάριο [video]

Η σωστή έκδοση είναι η ES 500e. Με δύο μοτέρ και τετρακίνηση, αποδίδει 343 ίππους και πιάνει τα 100 km/h σε 5,9”. Ωστόσο, αυτό μειώνει την αυτονομία του στα 610 km. Τα βάρη κυμαίνονται από 1,785 kg έως 2.285 kg

Lexus ES

Το εσωτερικό λαμβάνει μια εξίσου μοντέρνα αναμόρφωση. Θα ικανοποιήσει τους λάτρεις της τεχνολογίας, όχι όμως και τους παραδοσιακούς αγοραστές της Lexus. 

Αφού έχει ελάχιστους φυσικούς διακόπτες και πολλές οθόνες. Ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών μπροστά από τον οδηγό, infotainment 14 ιντσών στη μέση του ταμπλό και έξτρα μια δεύτερη οθόνη αφής στην πλευρά του συνοδηγού. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube