Νέο επαναφορτιζόμενο υβριδικό DS 7 Crossback E-Tense 4x4
Είναι η μέρα των υβριδικών στο Groupe PSA. Ύστερα από τα Peugeot 508 και 3008, είναι η σειρά της DS να αποκαλύψει το DS 7 Crossback E-Tense 4x4, με την ίδια τεχνολογία Hybrid4, τετρακίνηση και 300 άλογα.
Τα plug-in hybrid βρίσκονται ήδη καθ’ οδόν στο Groupe PSA. Ο γαλλικός όμιλος άναψε φωτιά στο αυτοκινητικό σκηνικό μια εβδομάδα πριν από την έναρξη του Mondial de l’Automobile, επισημοποιώντας τα προσεχή επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα του. Στα πρώτα, στα Peugeot 508 και 3008, έχουμε ήδη αναφερθεί σήμερα το πρωί, αλλά τώρα είναι η σειρά του premium μέλους του ομίλου PSA, της DS Automobiles, για να παρουσιάσει τo SUV της, που επίσης είχαμε προαναγγείλει, στο καπάκι μετά την αναγγελία του DS 3 Crossback e-Tense.
Πρόκειται λοιπόν για το DS 7 Crossback e-Tense 4x4, όπως ονομάζεται, κατά τα πρόσφατα πρωτότυπα της DS που ανακοίνωσαν το εξηλεκτρισμένο μέλλον του γκρουπ και είχαν καταληκτικό κωδικό επίσης «e-Tense». Ο βενζινοκινητήρας του νέου SUV είναι ο ίδιος με αυτόν των 508 και 3008 Hybrid4: Ο 4κύλινδρος 1.600άρης PureΤech με 200 άλογα και την αρωγή δύο ηλεκτρομοτέρ με συνδυασμένη ισχύ 300 ίππων και ροπή 45,9 kgm. Και εδώ ο ένας ηλεκτροκινητήρας κινεί τον πίσω άξονα, καθιστώντας το DS 7 Crossback e-Tense τετρακίνητο.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, η DS ανακοινώνει 50 km αμιγούς ηλεκτρικής αυτονομίας κατά WLTP. Όπως και στο Peugeot 3008 Hybrid4, υπάρχουν διαφορετικές οδηγικές ρυθμίσεις: Τετρακίνηση, «Sport» για μάξιμουμ επιδόσεις, «Hybrid» με βέλτιστο συνδυασμό όλων των κινητήρων και «Zero Emissions» για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Φυσικά, η μεγαλύτερη έκπληξη έρχεται από τον όγκο των μοντέλων, παρά από αυτή καθαυτή την υβριδική τεχνολογία που δεν είναι δα και κάτι το επαναστατικό.
Έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με το best-seller της κατηγορίας στην Ευρώπη, το Mitsubishi Outlander PHEV -ίδια αυτονομία σε ηλεκτρική λειτουργία, ίδια χωρητικότητα μπαταριών, ίδια διάταξη με τρεις κινητήρες. Εκτός από το γεγονός ότι το τελευταίο μπορεί να επαναφορτιστεί σε 5,5 ώρες από μια συμβατική πρίζα, έναντι οκτώ ωρών που χρειάζεται το DS 7 Crossback E-Tense 4x4 και τα Peugeot 508 και 3008 Hybrid4. Επιπλέον, να παρατηρήσουμε ότι παρόλο που το Groupe PSA αποκαλύπτει ένα σκασμό υβριδικά αυτοκίνητα, είναι κυρίως για επικοινωνιακούς λόγους. Στην πραγματικότητα δεν θα δούμε κανένα από αυτά να λανσάρεται εμπορικά μέχρι το β’ 6μηνο του 2019 στην Ευρώπη και πιθανότατα –αρχικά- μόνο στις μεγάλες και πιο «πράσινες» αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.