Υβριδικό το νέο Subaru WRX STI

Υβριδικό το νέο Subaru WRX STI

To Subaru STI της επόμενης γενιάς θα χρησιμοποιεί βενζινοηλεκτρικό σύστημα κίνησης που θα μεταφέρει τη ροπή του ηλεκτρομοτέρ στον πίσω άξονα.

Η Subaru αναπτύσσεται ταχύτατα, έχοντας ήδη παρουσιάσει την επόμενη γενιά Impreza, τόσο σε σεντάν όσο και σε χάτσμπακ. Και τα δύο στηρίζονται στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της εταιρείας και αναμένονται να τα δούμε στις αγορές σε δύο χρόνια περίπου από σήμερα.

Ωστόσο, ο Yasuyuki Yoshinaga, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ανακοίνωσε στο Tokyo Motor Show 2015, τον περασμένο μήνα, ότι η νέα Subaru Global Platform (SGP) θα υποστηρίξει επίσης το επόμενο WRX STI, μερικά ενδιαφέροντα στοιχείου του οποίου περιήλθαν σε γνώση μας.

Το νέο STI, που αναμένεται να λανσαριστεί το 2017, θα διαθέτει πιο σπορ σεντάν αμάξωμα και φουσκωμένα φτερά, όπως δείχνουν τα σκίτσα που έχουν γίνει με πληροφόρηση μέσα από τη Subaru.

Αλλά κάτω από το καπό που σε προδιαθέτει για κάποιο μοτέρ τούρμπο, δεν θα κρύβεται το προφανές. Με στόχο τη δραστικά βελτιωμένη οικονομία με ταυτόχρονη διατήρηση των κορυφαίων επιδόσεων του STI στην κατηγορία του, η Subaru εργάζεται πάνω σε ένα νέο συνδυασμό κινητήρα/κιβωτίου, που θα συνταιριάζει την αναβαθμισμένη έκδοση του δίλιτρου μοτέρ μπόξερ τούρμπο FA20 με ένα ηλεκτρομοτέρ.

Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς του νέου υβριδικού συστήματος θα φτάνει καθαρά τους 326 PS, 14 ίππους παραπάνω από τον υφιστάμενο κινητήρα EJ20, αν εξαιρέσεις βέβαια το επετειακό S207, από το Tokyo Motor Show 2015. Ωστόσο, πηγή που πρόσκειται στη Subaru αναφέρει ότι οι μηχανικοί αυτή τη στιγμή αξιολογούν ένα νέο σύστημα τετρακίνησης που θα χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα για να κινεί τον πίσω άξονα. Το υβριδικό σύστημα, που θα συνδυάζεται με ένα νέο 6άρι αυτοματοποιημένο σασμάν διπλού συμπλέκτη και που θα κινεί το νέο STI MY2017, στόχος είναι να πετύχει μέση τυποποιημένη κατανάλωση κάτω από τα 6,5 lt/100 km.



Για να ανταποκριθεί δε στις πιο αυστηρές αμερικανικές προδιαγραφές, η Subaru προωθεί δυνατά την υβριδική προσπάθειά της, γι’ αυτό εξάλλου η νέα πλατφόρμα SGP, έχει διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να μεταφέρει συστοιχίες μπαταριών και ηλεκτρομοτέρ.

Από την άλλη μεριά, καλά πληροφορημένες πηγές επιβεβαιώνουν ότι η Subaru δοκιμάζει και μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του, ριζοσπαστικού και βασισμένου στο νέο Impreza, STI που θα ντεμπουτάρει στο Tokyo Motor Show 2018.

Όσον αφορά τις πωλήσεις, στις ΗΠΑ η Subaru πέτυχε για πέμπτη συνεχή χρονιά ρεκόρ πωλήσεων που αναμένεται για το έτος 2015 να ξεπεράσουν τις 600.000 στη B. Αμερική, αύξηση 8% σε σχέση με τις πωλήσεις του 2014. Στην Ευρώπη, η παρουσία της ιαπωνικής φίρμας είναι σαφώς πιο υποτονική, με μερίδιο αγοράς 0,25% το 2014 και 32.907 πωλήσεις. Εφέτος, η χρονιά αναμένεται να κλείσει με πάνω από 37.000 αυτοκίνητα, αύξηση πάνω από 13%. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η φίρμα αναμένεται να σπάσει το φράγμα του ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων για το οικονομικό έτος 2016 που κλείνει τον προσεχή Μάρτιο –ΟΕ 2015 928.000 αυτοκίνητα.

[Πηγή εικόνων Best Car]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube