
Volkswagen T-Roc, θα το δούμε υβριδικό στη νέα γενιά;
To Volkswagen T-Roc, το δημοφιλές B-SUV της φίρμας ετοιμάζεται να αλλάξει γενιά, αποκτώντας φουλ υβριδική υπόσταση.


Το Volkswagen T-Roc θα περάσει στη δεύτερη γενιά του εντός του 2025 και όσο πιο κοντά ερχόμαστε σε αυτό τόσο περισσότερες πληροφορίες μαθαίνουμε. Οι τελευταίες, έρχονται από την Γερμανία και θέλουν την γκάμα του B-SUV του Wolfsburg να εξοπλίζεται με φουλ υβριδικά κινητήρια σύνολα.
Πριν από περίπου δύο μήνες, οι πρώτες εικόνες του νέου T-Roc διέρρευσαν στο διαδίκτυο. Η αλήθεια είναι πως είδαμε ένα αρκετά πιο δυναμικό μοντέλο, με πιο επιθετική μάσκα και φώτα πλήρους πλάτους εμπρός και πίσω.
Σύμφωνα με τον γερμανικό Τύπο, το υβριδικό Volkswagen T-Roc θα κάνει πρεμιέρα το πρώτο τρίμηνο του 2026
Η επίσημη παρουσίασή του θα πραγματοποιηθεί τους επόμενους μήνες και ως εκ τούτου τα γερμανικά μέσα ενημέρωσης αποκαλύπτουν κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη νέα γενιά. Όπως για παράδειγμα η ύπαρξη υβριδικού κινητήρα στην προϊοντική γκάμα του νέου Τ-Roc. To αυτοκίνητο θα πατά στην πλατφόρμα MQB Evo (μπορεί να υποστηρίξει HEV και PHEV) και σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η υβριδική έκδοση θα παρουσιαστεί το πρώτο τρίμηνο του 2026. Αντικαθιστώντας τα μοντέλα με τους κινητήρες ντίζελ.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η γερμανική φίρμα ασχολείται με την υβριδική τεχνολογία. Η αρχή έγινε το 2011 με το Touareg για να ακολουθήσει δύο χρόνια αργότερα το Jetta. Με τις υβριδικές τους παραλλαγές να μην έρχονται ποτέ στην ελληνική αγορά. Ενώ το καλοκαίρι του 2024 είχαν κάνει την εμφάνισή τους δημοσιεύματα που ήθελαν και το Golf να αποκτά υβριδική έκδοση.
Η Volkswagen έχει ασχοληθεί με ήπια υβριδικές μονάδες, ηλεκτρικά και επαναφορτιζόμενα υβριδικά κινητήρια σύνολα, ωστόσο φαίνεται αποφασισμένη να διευρύνει ακόμα περισσότερο το χαρτοφυλάκιό της. Η εταιρεία πάντως, ακόμα δεν έχει προχωρήσει σε καμία αποκάλυψη σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές του υβριδικού της συστήματος.
Ξέρουμε όμως πως το νέο Volkswagen T-Roc θα έρθει στην αγορά τόσο ως δικίνητο όσο και ως τετρακίνητο. Όσο για τις κάμπριο διαμορφώσεις, η χαμηλή τους ζήτηση οδήγησε το Wolfsburg στην απόφαση να μην τις συμπεριλάβει στους καταλόγους της νέας γενιάς.