Toυρμπάτο και υβριδικό το επόμενο Toyota GR86;

Toυρμπάτο και υβριδικό το επόμενο Toyota GR86;

Φήμες από την Ιαπωνία, θέλουν την επόμενη γενιά του Toyota GR86 που θα παρουσιαστεί το 2028, να συνδυάζει έναν τούρμπο κινητήρα με υβριδικό σύστημα.

Το Ιαπωνικό περιοδικό Mag-X αναφέρει σε δημοσίευμά του πως η Toyota που ήδη εργάζεται πάνω στην επόμενη γενιά του GR86, θα το εφοδιάζει με έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα ο οποίος θα συνδυάζεται πιθανότατα και με υβριδικό σύστημα.

Μιλάμε για την τρίτη γενιά του σπορ κουπέ GR86 η οποία θα παρουσιαστεί όχι νωρίτερα από το 2028, και στην οποία δεν θα έχει συμμετοχή η Subaru, αντίθετα με τις προηγούμενες δύο γενιές του. Η Toyota λοιπόν το εξελίσσει μόνη της, όμως η συναρμολόγησή του θα συνεχίσει να γίνεται στις μονάδες της Subaru όπως γινόταν έως τώρα.

Αυτό, σύμφωνα με το περιοδικό δημιουργεί ένα θέμα κόστους το οποίο προφανώς θα επωμιστεί ο τελικός καταναλωτής και που προκύπτει από την μεταφορά του κινητήρα στη συγκεκριμένη μονάδα, με δεδομένο πως κατασκευάζεται περίπου 400 km πιο μακριά από αυτή. Από την άλλη όμως με αυτή την επιλογή η μονάδα της Subaru θα μπορέσει να διατηρηθεί σε πλήρη λειτουργία, διατηρώντας τις θέσεις των εργαζομένων που απασχολεί. 

Όπως και να έχει, το νέο Toyota GR86 θα φορέσει για πρώτη φορά τούρμπο κινητήρα, ο οποίος πιθανότατα να είναι ο G16E-GTS των 1.6 lt που χρησιμοποιούν τα GR Yaris και GR Corolla με απόδοση από 257 έως 268 PS. Υπάρχει ωστόσο και η πιθανότητα για το GR86 να χρησιμοποιηθεί μια παραλλαγή αυτού του κινητήρα με χωρητικότητα 1,4 lt και απόδοση κοντά στα 230 άλογα. Σε κάθε περίπτωση όμως οι αναφορές του περιοδικού μιλάνε για συνδυασμό τους με υβριδικό σύστημα κίνησης. 

Στην παρούσα φάση πάντως, η αρχιτεκτονική του Toyota GR86 που απαιτεί τον κινητήρα τοποθετημένο κατά μήκος προϋποθέτει τροποποιήσεις στον υπάρχοντα κινητήρα που τοποθετείται εγκάρσια. 

Toyota GT86

Να σημειώσουμε εδώ πως η Toyota πειραματίζεται ήδη με τα υψηλής απόδοσης τρικύλινδρα σύνολα αφού τα χρησιμοποιεί σε GR86 που παίρνουν μέρος σε μια σειρά αγώνων (Super Taikyu). Αυτό εξάλλου είναι και κάτι που προφανώς έπαιξε καταλυτικό ρόλο για το δημοσίευμα του περιοδικού. Ερωτηθείς γι’ αυτό, ο αρχιμηχανικός της Gazoo Racing, Naoyuki Sakamoto σημείωσε σχετικά πως ενώ υπάρχει η σκέψη για μελλοντική τους χρήση στο επόμενο GR86, δεν υπάρχουν συγκεκριμένα σχέδια τη δεδομένη στιγμή.

Κλείνοντας, το δημοσίευμα το Mag-X υποστηρίζει πως και στην περίπτωση του επόμενου GR Supra, η Toyota θα λήξει τη συνεργασία της με τη BMW και κατά πάσα πιθανότητα θα κατασκευάσει μόνη της τον...ηλεκτρικό της διάδοχο.

Για όλα αυτά πάντως επίσημη τοποθέτηση από την Toyota δεν υπάρχει μέχρι στιγμής, οπότε και αφού μιλάμε για δύο μοντέλα που θα μας απασχολήσουν σε πέντε και επτά χρόνια από σήμερα, τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube