Toyota: Το νέο της σπορτσκαρ θα διαφέρει από το Subaru BRZ
Παρά τα κοινά μηχανικά τους μέρη, τα δύο πισωκίνητα μοντέλα από Toyota και Subaru θα έχουν διαφορετική αίσθηση.
Σύμφωνα με την ιαπωνική σελίδα Best Car Web, ο Akio Toyoda έδωσε εντολή στους μηχανικούς της Toyota να εξελίξουν περαιτέρω το επερχόμενο σπορτσκαρ ώστε να πετύχουν σημαντική διαφοροποίηση με το συγγενικό Subaru BRZ.
Οι πληροφορίες που ήρθαν στη δημοσιότητα κάνουν λόγο για νέα ρύθμιση του μοτέρ και διαφορετική κλιμάκωση του κιβωτίου, έτσι ώστε ο οδηγός του Toyota να αντιλαμβάνεται αμέσως τη διαφορά με το αντίστοιχο Subaru. Όπως και οι προκάτοχοί τους, τα δύο μοντέλα θα έχουν κοινά μηχανικά μέρη, ενώ κοινό αναμένεται να είναι και το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος όπως και το εσωτερικό.
Το πισωκίνητο σπορτσκαρ της Toyota ήταν προγραμματισμένο να παρουσιαστεί στα τέλη του 2021, όμως τα νέα δεδομένα τοποθετούν την κυκλοφορία του στα τέλη του 2022. Εκτός από το όνομα GT86 ή GR86, το νέο μοντέλο είναι πιθανό να ονομαστεί και GR Celica, κάτι ταιριαστό με τις διαστάσεις, τον χαρακτήρα και την τοποθέτησή του στην αγορά.
Να θυμίσουμε πως το BRZ που παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2020 φορά νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα boxer 2,4 lt που αποδίδει 231 PS και 250 Nm. Το μοτέρ έχει τέσσερις κυλίνδρους, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, διπλούς εκκεντροφόρους, σύστημα άμεσου ψεκασμού Toyota D-4S, και τεχνολογία dual Active Valve Control System. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων, είτε προαιρετικά μέσω αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων με paddles πίσω από το τιμόνι. Και στις δύο περιπτώσεις είναι στάνταρ το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.