Toyota GR Corolla: Με το τρικύλινδρο μοτέρ του GR Yaris;
Φουντώνουν οι φήμες για την καυτή έκδοση του μικρομεσαίου που θα φέρει τη σφραγίδα της Gazoo Racing.
*Στις φωτογραφίες, η βελτιωμένη Super Street Corolla από την έκθεση SEMA 2018.
Μετά από την παρουσίαση του Toyota GR Yaris, οι φήμες για την αντίστοιχη έκδοση της Corolla έχουν φουντώσει, παρόλο που βρετανικά μέσα αναφέρουν πως η πρεμιέρα της αναμένεται το 2023.
Σύμφωνα με το Autoexpress, η GR Corolla θα φορά τον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο 12βάλβιδο βενζινοκινητήρα 1.618 cc, του GR Yaris. Το μοτέρ αποδίδει 261 PS στην Ευρώπη και έως 272 PS στην Ιαπωνία, όμως είναι πιθανό η GR Corolla να χρησιμοποιεί μια έκδοση χαμηλότερης ισχύος - πιο κοντά στους 250 PS. Η κίνηση θα μεταδίδεται στον εμπρός άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβώτιο 6 σχέσεων (αντί για το σύστημα τετρακίνησης GR-Four του GR Yaris).
Η αρχιτεκτονική TNGA (GA-C) με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων θα δεχθεί τις περιποιήσεις της Gazoo Racing, όπως άλλωστε και στο GR Yaris το οποίο χρησιμοποιεί μια μίξη της GA-B με το πίσω μέρος της GA-C. Εξωτερικά, η GR Corolla θα ξεχωρίζει από ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο με ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στους προφυλακτήρες, μεγαλύτερους τροχούς μεγάλης, πίσω αεροτομή, μεγαλύτερες απολήξεις της εξάτμισης και διαχύτη, τα οποία θα ενισχύσουν την ήδη επιθετική εμφάνιση του μοντέλου.
Το μικρομεσαίο hot hatch θα αποτελεί άμεσο ανταγωνιστή των Ford Focus ST, Hyundai i30 N και VW Golf GTI, αντί για τα πιο ισχυρά και πισταδόρικα Honda Civic Type R και Renault Megane R.S. Trophy.
Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές που προσπαθούν να μειώσουν τις ρυπογόνες εκδόσεις επιδόσεων από τη γκάμα τους, η Toyota έχει περιθώριο για να τις επεκτείνει, καθώς έχει πολλά υβριδικά μοντέλα (και ακόμα περισσότερα στα σκαριά) τα οποία χαμηλώνουν το μέσο όρο εκπομπών CO2. Έτσι, εκτός από το Yaris, καυτές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής με το έμβλημα GR αναμένεται να αποκτήσουν η Corolla και το συγγενικό C-HR μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.
[Πηγή: Autoexpress]