Subaru: Στη Γενεύη τα ευρωπαϊκά Forester και XV «e-Βoxer»

Subaru: Στη Γενεύη τα ευρωπαϊκά Forester και XV «e-Βoxer»

H Subaru αποκάλυψε στη Γενεύη των ευρωπαϊκών προδιαγραφών Forester και XV με σύστημα κίνησης e-Βoxer, συνδυασμό του μοτέρ-σήματος κατατεθέντος της εταιρείας με ηλεκτρική τεχνολογία.

Forester και XV με «e-Βoxer» αποτελούν τις δύο εξηλεκτρισμένες πρεμιέρες της Subaru για την ευρωπαϊκή αγορά. Το σύστημα που χρησιμοποιείται και στα δύο αυτοκίνητα αποτελείται από μια αναθεωρημένη έκδοση του δίλιτρου ατμοσφαιρικού μοτέρ μπόξερ FB20D, με άμεσο ψεκασμό -150 PS, 19,8 kgm. Στο κλασικό κιβώτιο CVT της εταιρείας υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρομοτέρ, ισχύος 16 ίππων και ροπής 6,6 kgm που τροδοδοτείται και μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Το όλο set-up (ηλεκτρομοτέρ, μπαταρία, ηλεκτρονικά και παρελκόμενα) ανεβάζει το βάρος των αυτοκινήτων κατά 110 kg.

e-Βoxer

Προσαρμόζοντας την ισχύ μεταξύ βενζινοκινητήρα και ηλεκτρικού κινητήρα ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, το σύστημα e-Boxer ενσωματώνει διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας, περιλαμβανομένου και ενός 100% ηλεκτρικού. Αυτή η τελευταία περιορίζεται σε ταχύτητα μέχρι τα 40 km/h, και μπορεί να λειτουργήσει μόνη της ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας με αυτονομία μέχρι 1,6 km, αναφέρει ο κατασκευαστής.

e-Βoxer

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου της εταιρείας, στόχος είναι όχι μόνο η οικονομία, αλλά και η δυναμικότερη απόκριση και η γραμμική επιτάχυνση, από την αστική μετακίνηση μέχρι την οδήγηση σε σκληρές οδικές συνθήκες. Και συμπληρώνει ότι, Forester και XV, υποστηριζόμενα από την νέα αρχιτεκτονική της εταιρείας, τη SGP (Subaru Global Platform), επωφελούνται επίσης από το χαμηλό κέντρο βάρους που διασφαλίζει ο επίπεδος κινητήρας και από το Συμμετρικό AWD, τετρακίνησης εγνωσμένης αξίας για την ισορροπημένη κατανομή της ροπής. 

Τα Forester και XV «e-Βoxer» θα λανσαριστούν εμπορικά στην ευρωπαϊκή αγορά το προσεχές φθινόπωρο. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube