Scoop: Νέο Volkswagen Polo 2017 χωρίς καμουφλάζ
Το νέο Volkswagen Polo 2017 απαθανατίστηκε χθες στη Ν. Αφρική χωρίς ίχνος καμουφλάζ.
Το ολοκαίνουργιο Volkswagen Polo που θα μπει σε παραγωγής σε τρεις μήνες από σήμερα, φωτογραφήθηκε ακαμουφλάριστο στη Ν. Αφρική χτες, 17/3.
Οι φωτογραφίες προέρχονται από το τοπικό περιοδικό Cars και από έναν αναγνώστη του και δείχνουν το μικρό γερμανικό χάτσμπακ από εμπρός και από πίσω σε γωνία τριών τετάρτων.
Κάθε πάνελ του νέου Polo είναι όπως το περιμέναμε: Ένα μικρότερο Golf από εμπρός και με σημαντική ομοιότητα με το υφιστάμενο Polo από πίσω. Και όπως το SEAT Ibiza, διαθέτει έντονες γωνίες στα πίσω φανάρια που εισβάλλουν και «κόβουν» την πόρτα του πορτμπαγκάζ.
Αλλά όπως μπορεί να δει το έμπειρο μάτι, υπάρχουν μπόλικα λάθος στοιχεία με το συγκεκριμένο πρωτότυπο. Τα εμπρός φανάρια έχουν ένα μεγάλο μαύρο κομμάτι που δεν υποστηρίζει κανένα φωτιστικό στοιχείο, ενώ τα πίσω φώτα διαθέτουν ασημί πλαίσιο που δείχνει αντιαισθητικό και λίγο κορεατικής εγχώριας εκτέλεσης. Επίσης, το αυτοκίνητο φαίνεται σαν να είναι όλο καλυμμένο με άσπρη μεμβράνη.
Οι αναφορές υποστηρίζουν ότι το Polo θα κατασκευάζεται τοπικά στη Ν. Αφρική, αλλά αυτό είναι μάλλον ανεξήγητο διότι εμπρός μας έχουμε ένα αριστεροτίμονο αυτοκίνητο που είναι η λάθος πλευρά για τη νοτιοαφρικανική αγορά. Και αν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο για φωτογραφική παραγωγή που γυρίζει σε μια ηλιόλουστη περιοχή πριν από την επίσημη εμφάνισή του δεν θα φορούσε ατσάλινες μαύρες ζάντες.
Πάντως σε κάθε περίπτωση μας δίνει μια σαφή ιδέα για το πώς είναι το αυτοκίνητο που περιμένουμε να δούμε σε τρεις μήνες. Και σαφώς πρόκειται για ένα σημαντικό λανσάρισμα για τη γερμανική εταιρεία, καθώς το Polo περιλαμβάνεται στο Top 10 των πιο καλοπουλημένων αυτοκινήτων στη Γηραιά Ήπειρο.
Προφανώς και το νέο Volkswagen Polo 2017 θα πατά πάνω στην πλατφόρμα MQB A0, όπως και το νέο Ibiza. Ακόμη και από αυτές τις φωτογραφίες μπορούμε να δούμε πως πρόκειται για ένα μακρύτερο, πιο φαρδύ και ελαφρώς χαμηλότερο αυτοκίνητο. Σε διαστάσεις αναμένουμε το νέο Polo να φτάσει το Golf IV, απευθυνόμενο πλέον σε νεαρές οικογένειες.
Οι αναφορές σχετικά με την γκάμα του κινητήρα μιλούν ότι θα πολλαπλασιάζουν τις εκδόσεις σε δώδεκα με 14, αντί των 18 που είναι διαθέσιμες στην Ευρώπη σήμερα. Οι αναλυτές μιλούν με σιγουριά ότι το 50% θα είναι εκδόσεις θα αφορούν το μοτέρ 1.0 TSI. Και επειδή πέραν πάσης αμφιβολίας η έκδοση GTI θα φορά δίλιτρο μοτέρ, έχουμε την πεποίθηση ότι το βασικό μοτέρ 1.0 MPI θα αντικατασταθεί από τον 3κύλινδρο κινητήρα 1.0 TSI με τους 95 PS, το ίδιο που υπάρχει στο Audi A1 1.0 ultra.