Σχεδόν έτοιμη η νέα Porsche 911
Η επίσημη παρουσίαση της επόμενης γενιάς της Porsche 911 (992) αργεί ακόμη, όμως ο φακός ήδη τη συνέλαβε σχεδόν ακαμουφλάριστη, στη Γερμανία.
Η τρέχουσα γενιά της Porsche 911 (991.2) έχει ολοκληρώσει τον κύκλο της. Η έκδοση παραγωγής της ατμοσφαιρικής και σκληροπυρηνικής 911 Speedster θα είναι πιθανότατα η τελευταία εκδοχή της.
Σειρά τώρα έχει η γενιά 992, η επίσημη παρουσίαση της οποίας αναμένεται να γίνει το ερχόμενο Φθινόπωρο, είτε στο Σαλόνι του Παρισιού (4 Οκτωβρίου) ή στην Έκθεση του Λος Άντζελες (30 Νοεμβρίου). Ο φωτογραφικός φακός όμως ήδη συνέλαβε ένα πρωτότυπο δοκιμών με ελάχιστο καμουφλάζ, που αποκαλύπτει σε πολύ μεγάλο βαθμό την τελική μορφή της νέας Porsche 911, η οποία βασίζεται σε μια εξέλιξη της υπάρχουσας πλατφόρμας ΜΜΒ.
Στο εμπρός μέρος της 992, τη διαφορά σε σχέση με την απερχόμενη 911 κάνει ο διαφοροποιημένος προφυλακτήρας και οι πιο έντονες γωνίες στο εμπρός μέρος του καπό. Τα φανάρια μοιάζουν να έχουν διατηρηθεί ακριβώς όπως ήταν. Πολύ εντονότερη είναι η διαφορά στο πίσω μέρος, με τα λεπτότερα, σκουρόχρωμα φανάρια να ενώνονται με μια ανακλαστική λωρίδα, στο πρότυπο των Panamera και Cayenne.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε την Porsche 911 GT3 [video]
Οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης και η διαμόρφωση του πίσω προφυλακτήρα, φανερώνουν ότι δεν πρόκειται για την πιο απλή εκδοχή της 992, την Carrera, αλλά πιθανότατα για την Carrera S. Άλλωστε αυτές είναι οι δύο εκδόσεις που θα παρουσιαστούν πρώτες. Όπως και στην υπάρχουσα Porsche 911, ο κινητήρας τους θα είναι 6κύλινδρος τούρμπο, με ισχύ αυξημένη κατά περίπου 30 PS, σύμφωνα με κάποιες αναφορές, δηλαδή στους 400 και 450 PS, αντίστοιχα. Παράλληλα, το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK θα δώσει τη θέση του σε ένα 8τάχυτο.
Θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις Turbo και Turbo S, με ισχύ που θα φτάνει τους 640 PS, αλλά και η σκληροπυρηνική GT3, η οποία θα είναι επίσης τούρμπο, για πρώτη φορά στην ιστορία της. Η γκάμα θα εμπλουτιστεί βέβαια και με εκδόσεις Cabriolet και Targa. Το σημαντικότερο νέο ωστόσο είναι το λανσάρισμα της πρώτης υβριδικής 911, κάποια στιγμή μετά το 2020. Θα είναι επαναφορτιζόμενη (plug-in hybrid), με ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 60 km.
[Πηγές: Autocar, Porsche Χαβάης]