Rossa LM GT, ρωσικό σούπερκαρ εν καιρώ πολέμου
Θυμάστε τα ρωσικά σπορ αυτοκίνητα από τη Marussia, εταιρεία που είχε εμφανιστεί μέχρι και στη Formula 1; Λοιπόν η ομάδα επέστρεψε με το νέο πρότζεκτ, Rossa LM GT.
To ρωσικό σούπερκαρRossa LM GT έχει σχέση με τη Marussia Motors που δημιουργήθηκε το 2007 με πρωτοβουλία του Ρώσου επιχειρηματία Nikolai Fomenko και εξαφανίστηκε το 2014.
Η ρωσική φίρμα μάρκα είχε στόχο να τοποθετηθεί στο πάνθεoν των εξαιρετικών κατασκευαστών αυτοκινήτων και μάλιστα κατέβασε μέχρι και και ομάδα στη Formula 1.
Το Rossa LM GT θα ήταν πατά σε ανθρακονημάτινο πλαίσιο και θα φορά ατμοσφαιρικό μοτέρ V10 5,2 λίτρων! «Κλεμμένο» από τον Όμιλο Volkswagen;
Τα αυτοκίνητά της είχαν σχεδιαστικό ενδιαφέρον, αλλά δεν φαίνονταν και πολύ προηγμένα τεχνολογικά, αιτία που πιθανώς συνέβαλε στη χρεοκοπία της εταιρείας.
Σε ένα πλαίσιο όπου η Ρωσία βρίσκεται απομονωμένη από τους Ευρωπαίους και Αμερικανούς «εταίρους» της λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, μέρος της πρώην ομάδας της κατασκευάστριας εταιρείας Marussia εμπλέκεται σε ένα νέο ρωσικό πρότζεκτ για τη δημιουργία ενός σούπερκαρ.
Το Rossa LM GT, που υπάρχει αυτή τη στιγμή με τη μορφή πρωτότυπου αυτοκινήτου, θα καταλήξει στις αγωνιστικές εκδόσεις GT2 και GT3 έως το 2024 ή το 2025 το αργότερο και στη συνέχεια σε μια έκδοση δρόμου έως το 2026.
Το πρότζεκτ διευθύνεται κυρίως από τον Roman Rusinov, έναν Ρώσο οδηγό- τζέντλεμαν που εθεάθη τελευταία φορά στο Le Mans το 2019 με την G-Drive Racing και που είχε σχέσεις με τον ενεργειακό γίγαντα Gazprom.
Το Rossa LM GT θα ήταν πατά σε ανθρακονημάτινο πλαίσιο και θα φορά ατμοσφαιρικό μοτέρ V10 5,2 λίτρων, πιθανότατα τον κινητήρα που βρίσκεται κάτω από το καπό του Audi R8 και της Lamborghini Huracán. Η έκδοση GT2 που αναμένεται για το 2024 θα κοστίζει περίπου €500.000 και αναρωτιόμαστε πώς η νέα μάρκα θα μπορέσει να αποκτήσει κινητήρες από τον Όμιλο Volkswagen παρά τις ευρωπαϊκές κυρώσεις κατά της Ρωσίας. Ειδικά μάλιστα που ο κινητήρας V10 του ομίλου βρίσκεται σε τροχιά εξαφάνισης. Και πώς θα μπορούσαν αυτά τα αυτοκίνητα να αγωνιστούν στο πρωτάθλημα GT2 και GT3 με τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας να βρίσκονται σε ισχύ;