Rodin FZero: 698 kg με 1.176 PS!
To Rodin FZero κατασκευάζεται στη Ν. Ζηλανδία, κινείται αποκλειστικά σε πίστα, με τον «πιλότο» του να καλείται να διαχειριστεί 1.176 ίππους σε ένα αμάξωμα 698 kg!
Αυτό είναι... «μακέτο»; Όπως θα αναρωτιόταν και μια ψυχή παλαιότερα... To Rodin FZero είναι αληθινό, είναι χειροπιαστό και είναι σχεδιασμένο-εξελιγμένο από την Rodin Cars που έχει την έδρα της στη Ν. Ζηλανδία. Το μονοθέσιο όχημα που βλέπετε στις φωτογραφίες μπορεί να κυκλοφορεί αποκλειστικά σε πίστα καθώς οι προδιαγραφές του δεν του επιτρέπουν την κίνηση σε δημόσιους δρόμους.
Κάτω από το «φευγάτο» περιτύλιγμα του κρύβεται ένας V10 κινητήρας (δια χειρός Neil Brown Engineering), twin turbo, χωρητικότητας 4,0 λίτρων ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Το βάρος του θερμικού μοτέρ ανέρχεται στα 132 kg, στροφάρει έως τις 10.000 rpm και είναι έτσι σχεδιασμένος ώστε να είναι ο ελαφρύτερος και πιο συμπαγής V10 κινητήρας που κατασκευάστηκε ποτέ!
Αποδίδει μέγιστη ισχύ 1.000 PS στις 9.000 rpm με ροπή 910 Nm στις 7.250 rpm. Ο δε συνδυασμός του με τον ηλεκτροκινητήρα των 130 kW, προσφέρει «τελική» απόδοση 1.176 PS (το κιβώτιο είναι 8άρι, ζυγίζει 66 kg και προέρχεται από τη βρετανική Ricardo).
Το βάρος του αμαξώματος όπως προαναφέραμε ανέρχεται στα 698 kg, με τους κεραμικούς δίσκους να έχουν διάμετρο 380 χλστ. Οι δε δαγκάνες, είναι 6πίστονες εμπρός και 4πίστονες πίσω κατασκευασμένες από τιτάνιο, με τις ζάντες να είναι από σφυρήλατο μαγνήσιο και να προέρχονται από την OZ Racing.
Η ομάδα της Rodin Cars υποστηρίζει ότι το FZero αναπτύσσει κάθετη δύναμη έως και 4.000 kg κατά τη διάρκεια της μέγιστης τελικής του ταχύτητας των 360 km/h.
Σε ότι αφορά το κόστος, η εταιρία έχει δηλώσει ότι δε θα ξεπεράσει τα €2,2 εκατ., με τη συνολική παραγωγή να μην υπερβαίνει τις 27 μονάδες. Το ακόμα όμως πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό είναι ότι FZero είναι ταχύτερο σε γυρολόγιο πίστας ακόμα και από τα σημερινά μονοθέσια της Formula 1! Σύμφωνα πάντα με όσα έχουν δηλώσει οι άνθρωποι της Rodin Cars...