Renault Mégane RS: Η λύση στο μυστήριο του κινητήρα του

Renault Mégane RS: Η λύση στο μυστήριο του κινητήρα του

Μέχρι τώρα, κανείς δεν ήξερε στα σίγουρα ποιον κινητήρα θα φοράει το επερχόμενο Mégane R.S. Μια φωτογραφία όμως δίνει την απάντηση.

Η φωτογραφία, που δείχνει το χώρο του κινητήρα με ανοιχτό το καπό, αποκαλύπτει ότι ο γνωστός από παλιά 2λιτρος τούρμπο μάς έχει αποχαιρετήσει.  

Στη θέση του, φαίνεται πως είναι ο 1.8 TCe Energy της Alpine A110.

Η θέση της τάπας του λαδιού και της βέργας της στάθμης, το τούρμπο ανάμεσα στον καθρέφτη του πλαισίου και το μπλοκ του κινητήρα, καθώς και τα πορτοκαλί καλώδια του αισθητήρα λάμδα, όλα δείχνουν πως έχουμε να κάνουμε με τον 1.8 TCe.

Ο 4κύλινδρος αυτός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας συγγενεύει με τον 1.6 TCe του Renault Clio RS και στην (πολύ ελαφριά) Alpine A110 αποδίδει 252 PS και 32,6 kgm ροπής. Στο βαρύτερο Mégane RS όμως θα φτάνει τους 300 PS.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Renault Clio RS

Από τις φωτογραφίες του «κατασκοπευτικού» Ferd, που ανέβηκαν στη σελίδα του στο Facebook, αυτή που εικονίζει το εσωτερικό, αποκαλύπτει κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τους βενζινοαίματους. Το κουμπί που στα νορμάλ Mégane γράφει ECO” και ενεργοποιεί το πρόγραμμα οικονομικής λειτουργίας, εδώ έχει την ένδειξη R.S. Drive”, υπονοώντας το πρόγραμμα σπορ οδήγησης, κυρίως για πίστα. Δίπλα του είναι τοποθετημένο το κουμπί που απενεργοποιεί το Traction Control (σύστημα ελέγχου ελκτικής πρόσφυσης).

Όπως ήδη ξέρουμε, η Renault θα προσφέρει το Mégane RS με την επιλογή ανάμεσα σε δύο διαφορετικά κιβώτια ταχυτήτων. Το πρώτο θα είναι ένα χειροκίνητο 6άρι που θα απευθύνεται στους παραδοσιακούς και θα έχει έναν λεβιέ με κόκκινες διακοσμήσεις και ραφές. Η άλλη επιλογή θα είναι το αυτόματο, σειριακό Efficient Dual Clutch (EDC), 7 σχέσεων, διπλού συμπλέκτη, που θα είναι παρόμοιο με εκείνο της Alpine A110.

Ο στόχος του Mégane RS θα είναι ξεκάθαρα η οδηγική απόλαυση, αλλά είναι πολύ πιθανό η Renault Sport να θέλει να υπογραμμίσει τις επιδόσεις του επιχειρώντας να πάρει πίσω το προσθιοκίνητο ρεκόρ στο Nürburgring, που κατέχει τώρα το τελευταίο Honda Civic Type R. Με τα σωστά λάστιχα κι έναν εξπέρ του ’Ring στο τιμόνι, έχει πιθανότητες να το πετύχει.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο Honda Civic Type R διαλύει το ρεκόρ προσθιοκίνητων στο Nürburgring [video]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube